خبرگزاری کار ایران

بایدها و نبایدها را می توان از طریق هنر تئاتر انتقال داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۷۹

یکی از کارگردانان تئاتر حوزه کودک گفت: بایدها و نبایدها را می توان از طریق هنرهای نمایشی انتقال داد.

ایلنا: یکی از کارگردانان تئا‌تر حوزه کودک گفت: باید‌ها و نباید‌ها را می‌توان از طریق هنرهای نمایشی انتقال داد.

به گزارش ایلنا، سید جواد رحیم‌زاده با بیان اینکه تئا‌تر یک هنر زنده است و زندگی را به جامعه انتقال می‌دهد، افزود: استفاده از این ظرفیت می‌تواند جامعه را به سمت قله‌های بلند فرهنگی سوق دهد. وی با تأکید بر شعار امسال جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان افزود: عملی شدن این شعار در گرو توجه مسئولان، هنرمندان و مردم به هنر تئا‌تر است.

کارگردان نمایش «بدون شرح» با بیان اینکه مسئولان باید مردم را با هنر تئا‌تر آشنا کنند، ادامه داد: هنرمندان هم باید با تولید نمایش‌های جذاب و مناسب، زمینه تحقق این شعار را فراهم کنند چون وقتی نمایش مطلوب باشد باعثحضور پرشور مردم می‌شود.

رحیم‌زاده با بیان اینکه می‌توان «باید و نباید‌ها» را از طریق تئا‌تر به مخاطب منتقل کرد، ادامه داد: قشر نوجوان بیش از هر قشر دیگری به هنر تئا‌تر نیاز دارد چون انتقال مفاهیم در این سن حساس باید به صورت غیر مستقیم صورت گیرد.

وی با تشریح بخشی از نمایش خود که برای نوجوانان ساخته شده است، اظهار: این نمایش، داستان نوجوانی است که وارد کارگاه تاریخ می‌شود و در این کارگاه با اسطوره‌های آشنا می‌شود که هر یک فداکاری‌های بزرگی را برای سرزمین ایران داشتند.

وی از مسئولان خواست به هنرمندان اعتماد کرده و با حمایت از آنان زمینه تقویت بعد فرهنگی و هنری جامعه را فراهم کنند و در ادامه از هنرمندان هم درخواست کرد به این اعتماد پاسخ مثبت دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز