خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی به جشنواره بیستم پیام داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۰

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی به بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان پیام داد.

ایلنا: مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی به بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان پیام داد.
به گزارش ایلنا، در پیام قادر آشنا آمده است: تئا‌تر کودک و نوجوان چون یک آئین بالنده به زندگی فرزندان این سرزمین رنگ و معنا می‌دهد. این در حالی است که نگاه اخلاقی و تربیتی با اندیشه متعالی و با زبان هنر می‌تواند منشاء شکل گیری و تحول مخاطب شود. آنچه در تئا‌تر ویژه کودک و نوجوان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
امروز، با حضور شایسته هنرمندان متعهد و با دانش در عرصه تئا‌تر کودک و نوجوان می‌توان به فردای بهتر آینده سازان این دیار پرمهر بسیار امیدوار بود.
در ادامه این پیام آمده است: در آستانه بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان که به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود اهمیت این هنر ارزشمند بر همه اهالی فرهنگ و هنر واضح و مبرهن است. بی‌شک تداوم این رویداد شایسته با تلاش و همت مسئولان و هنرمندان بوده است که به فرزندان ایران اسلامی توجه ویژه داشته‌اند.

ضمن تقدیر از همه هنرمندان و مسئولان که برای بالنده گی این هنر سعی و کوشش نموده‌اند امیدوارم بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان گام بلندی برای رسیدن به قله افتخار فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز