خبرگزاری کار ایران

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد:

اهدای تندیس جشنواره بیستم به نمایش برتر بخش خردسالان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۱۳

بهترین اجرای سانس خردسالان از دید مخاطبان و مدیران مهدکودک‌ها تندیس جشنواره دریافت می‌کنند.

ایلنا: دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان گفت: بهترین اجرای سانس خردسالان از دید مخاطبان و مدیران مهدکودک‌ها تندیس جشنواره دریافت می‌کنند.
به گزارش ایلنا، شهرام کرمی اظهار کرد: امسال با اضافه شدن بخش خردسال به جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان، نمایش‎های این بخش در ۲۲ مهد کودک سطح شهر همدان اجرا می‌شود. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تئا‌تر در بخش خردسال از ظرافت و حساسیت خاصی برخوردار است، به همین علت هیأت داوران در این بخش تندیسی را برای نمایش بر‌تر از دید مدیران مهد‌ها در نظر گرفته است.
دبیر جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: امسال نخستین سال تفکیک این بخش است و تأثیر تفکیک بخش خردسال از کودک و نوجوان سال آینده مشخص می‌شود.
وی با بیان اینکه رقابتی نبودن تأثیری روی کیفیت آثار ندارد، تصریح کرد: رویکرد ما به جشنواره حرفه‌ای است بنابراین در تئا‌تر حرفه‌ای رقابت وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در روز نخست اجرا‌ها استقبال بسیار مطلوب بود، یادآور شد: تنها نگرانی ما در این جشنواره استقبال زیاد مردم است چرا که نمی‌توانیم پاسخگوی همه آن‌ها باشیم به طوری که امروز تعداد زیادی از تماشاگران با درهای بسته مواجه شدند.
دبیر جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان یادآور شد: امیدواریم تئا‌تر کودک و نوجوان به جایگاه واقعی خود در عرصه هنرهای نمایشی برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز