خبرگزاری کار ایران

یک کارگردان تئاتر:

تفکیک گروه‌های سنی تکلیف مخاطب را روشن می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۵۵

در دنیای کنونی که هر لحظه رو به توسعه و پیشرفت است، دنیای کودکان نیز تحت تأثیر پیشرفت تکنولوژی قرار می‌گیرد، پس آموزش‌ها باید در این زمینه باشد.

ایلنا: کارگردان نمایش «خدا خوب است» گفت: تفکیک نمایش‌های بخش کودک، نوجوان و خردسال تکلیف مخاطب را روشن می‌کند.
به گزارش ایلنا، ابراهیم رحمانی اظهار کرد: در دنیای کنونی که هر لحظه رو به توسعه و پیشرفت است، دنیای کودکان نیز تحت تأثیر پیشرفت تکنولوژی قرار می‌گیرد، پس آموزش‌ها باید در این زمینه باشد.
وی با تأکید بر فرهنگسازی در بحثتئا‌تر عنوان کرد: برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف باید از دوران کودکی شروع کرد؛ زیرا این آموزش و فرهنگسازی تأثیرگذار‌تر خواهد بود.
کارگردان نمایش «خدا خوب است» با اشاره به تفکیک نمایش بخش‌های کودک و نوجوان و خردسال در جشنواره امسال اظهار کرد: با این تفکیک، تکلیف تماشاچی هم مشخص می‌شود.
وی به تأثیر تئا‌تر خیابانی پرداخت و گفت: تئا‌تر خیابانی و صحنه‌ای هر دو تأثیر خود را بر مخاطب دارند؛ اما چون تئا‌تر خیابانی در فضای عمومی اجرا می‌شود و بازیگران و عوامل، اجرای بسیار نزدیکی با مخاطب دارند بهتر می‌تواند نتیجه بگیرند.
رحمانی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه تئا‌تر و مباحثمربوط به کودک و نوجوان باید از خانواده‌ها آغاز شود به طوری که کودک را برای بحث‌های مختلف تربیت کند تا در مباحثمختلف صاحبنظر باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز