خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان:

خانواده و جامعه شاد برای ما از هر چیزی مهم‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۵۹

خانواده و جامعه شاد برای ما از هر چیزی مهم‌تر است و هدف هم در این جشنواره همین است.

ایلنا: قائم مقام مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان گفت: خانواده و جامعه شاد برای ما از هر چیزی مهم‌تر است و هدف هم در این جشنواره همین است.
به گزارش ایلنا، هادی فیض منش با تأکید بر برگزاری افتتاحیه مردمی جشنواره اظهار کرد: افتتاحیه را اگر مردمی می‌خواهیم برگزار کنیم باید کاملا مردمی باشد و هیچ گونه سخت گیری و یا ایست و بازرسی و کنترلی نباشد.
وی ادامه داد: اگر هم بخواهیم رسمی برگزار شود و سخت گیری کنیم و ورود و خروج و مسائل دیگر را مراعات کنیم دیگر آن افتتاحیه مردمی نخواهد بود.
قائم مقام دبیر اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان افزود: اگر ملاک افتتاحیه جشنواره تئا‌تر این است که یک سطحی را برای خودمان نگه داریم باید بسیاری از افراد را پشت در نگه داریم و این نوع افتتاحیه به نگاه ما مردمی نیست و افتتاحیه رسمی است که باید داخل سالن برگزار کنیم.
وی اظهار کرد: محتوای برنامه افتتاحیه ما بسیار خوب بود به طوری که با وجود سردی هوا هم مردم تا آخر برنامه‌ها ایستادند و از برنامه‌ها استفاده کردند.
قائم مقام مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان افزود: ملاک ما شادی عمومی مردم و کودکان است و لابه لای این بحث‌ها هم قصد داریم تا مفاهیم تربیتی هم به کودک انتقال بدهیم.
وی گفت: خانواده و جامعه شاد برای ما از هر چیزی مهم‌تر است و هدف هم در این جشنواره همین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز