خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ماندگاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان

کد خبر : ۱۱۴۴۶۲

تا زمانی که همدان متقاضی برگزاری جشنواره باشد، تئاتر کودک و نوجوان در همدان خواهد ماند.

ایلنا: قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: خوشحالم که جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان به شکل خوب و با همراهی صمیمانه استان همدان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه حضور هنرمندان مطرح ایران و دنیا در این جشنواره نشان از بلوغ کار است، یادآور شد: کارهای جشنواره بیستم به نسبت خوب و با کیفیت مطلوب است و آثار نمایشی بخش بین‌الملل بارز‌ترین وجه را نسبت به سال‌های قبل داشت.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان کرد: کارهای بین‌الملل به لحاظ کمی و کیفی و نکات دیگر جزو معدود جشنواره‌هایی است که دیده شده است به‌طوری که کارهای ایران در کشور خود دیده شدند.

به گفته وی، انتخاب آثار نمایشی آگاهانه بود و به لحاظ محتوا و مضامین کار‌ها انتخاب شدند و این از محاسن بسیار خوب این جشنواره است.

آشنا با بیان اینکه یک پای انتخاب آثار در کل بخش‌ها دبیر جشنواره است، خاطرنشان کرد: دبیر جشنواره نقش مهمی در انتخاب خوب آثار دارد.

وی در خصوص ابقا و یا تغییر شهرام کرمی دبیر جشنواره نیز گفت: بحثتنها دبیر جشنواره تئا‌تر کودک نیست بلکه دبیر جشنواره عروسکی و صاحبدلان که از جشنواره‌های معتبر هستند، را نیز داریم که دبیر آن را با تعامل با معاون وزیر انتخاب خواهیم کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت هنرمندان را بر ابقای دبیر جشنواره تأثیرگذار دانست و گفت: این کار دوجانبه است یکی اینکه خود شهرام کرمی تمایل بر ابقا داشته باشد و دیگر اینکه مجموعه تئا‌تر و معاون وزیر تصمیم بر تغییر یا ابقا داشته باشند که در مورد همه این‌ها باید نتیجه‌گیری شود.

آشنا در پایان سخنانش تصریح کرد: بنده در جاهای دیگر نیز مدیریت کرده‌ام اما همدان میزبان خوبی برای جشنواره تئا‌تر کودک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز