خبرگزاری کار ایران

ساخت گنبد امامزاده فضل برزول توسط نیکوکار نهاوندی

کد خبر : ۱۱۷۶۴۹

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از اهداء ۷۲۰ میلیون ریال جهت ساخت و نصب گنبد امامزاده فضل(ع) برزول توسط نیکوکار نهاوندی خبر داد.

ایلنا: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از اهداء ۷۲۰ میلیون ریال جهت ساخت و نصب گنبد امامزاده فضل(ع) برزول توسط نیکوکار نهاوندی خبر داد.
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی با بیان اینکه بقاع متبرکه و مرقد مطهر امامزادگان ملجأ و پناهگاه مردم هستند افزود: باید مسئولین و مردم خیر و نیکوکار با همتی مضاعف نسبت مرمت و بازسازی اماکن متبرکه شهرستان اهتمام لازم را داشته باشند.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند اظهار داشت: مردم و به خصوص جوانان احترام و توجه ویژه‌ای برای امامزادگان بزرگوار قائل هستند و با توجه به فضای معنوی امامزادگان می‌توان برنامه‌های فرهنگی و معنوی شاخص شهرستان را در این اماکن متبرکه متمرکز نمود لذا از این جهت ایجاد فضا و محیط مناسب در بقاع متبرکه و امامزادگان ضروری است.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی گفت: خیر نیکوکار و خیر اندیش نهاوندی با تقبل هزینه ساخت و نصب گنبد امامزاده فضل برزول گامی اساسی و مهم در راه ساخت و ساز مرقد این امامزاده بزرگوار برداشته است.
وی با بیان اینکه مبلغ اهدائی توسط خیر نیکوکار برای ساخت امامزاده فضل برزول مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال است، اظهار امیدواری کرد اینگونه کارهای خیر و خداپسندانه در زمینه مرمت و ساخت مرقد امامزادگان و بقاع متبرکه ادامه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز