خبرگزاری کار ایران

ثبت نام یک هزار و ۸۰۰ نفر در کتابخانه مرکزی همدان به صورت رایگان

کد خبر : ۱۲۳۳۸۹

تا امروز هزار و ۸۰۰ نفر در کتابخانه مرکزی همدان به صورت رایگان در غرفه کتابخانه‌های عمومی ثبت‌‌نام کرده‌اند.

ایلنا: تا امروز هزار و ۸۰۰ نفر در کتابخانه مرکزی همدان به صورت رایگان در غرفه کتابخانه‌های عمومی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، ارشاد استعدادی با اشاره به استقبال مطلوب شهروندان همدانی از هشتمین نمایشگاه کتاب اظهار کرد: در مجموع و تاکنون شهروندان کتاب دوست همدانی استقبال خوبی از نمایشگاه داشتند و رضایت مطلوبی را از بحثعملکرد نمایشگاه و غرفه کتابخانه‌های عمومی داریم.

وی با اشاره به عملکرد غرفه کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی در همه روز‌ها از استقبال مطلوبی برخوردار بود و به نوعی استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان ادامه داد: ویژه‌برنامه برای کودکان، مشاور کتاب، عضویت رایگان، مسابقه جدول مسابقه نقاشی، مسابقه خلاصه‌نویسی، ثبت‌نام در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای و… در این غرفه خدمات ارائه می‌کرد.

وی از استقبال مطلوب از غرفه کتابخانه‌های عمومی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این رشد ۷۰ درصدی را در عضوگیری رایگان در این غرفه در کتابخانه مرکزی را شاهد باشیم.

استعدادی برپایی نمایشگاه را در افزایش سطح مطالعه و آشتی با کتب اثرگذار دانست و افزود: همین‌طور که خانواده‌ها به همراه بچه‌ها در نمایشگاه حضور می‌یابند، اثربخش است و این نشاط و دوستی با کتاب آینده بهتری را برای کودکان رقم می‌زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز