خبرگزاری کار ایران

رئیس کتابخانه‌ مرکزی همدان مطرح کرد:

طرح ایستگاه مطالعه با قوت در همدان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۴

طرح «کتاب من» یکی از طرح‌های بسیار مفیدی است که در این طرح در صورت عدم وجود کتاب مورد نیاز هر کس در کتابخانه‌ها، می‌توانند این کتاب را سفارش داده و اولین کسی باشند که آن را مطالعه می‌کنند.

ایلنا: طرح «ایستگاه مطالعه»، طرح «کتاب خوانان حرفه‌ای»، جستجوی منابع، برگزاری مسابقات فرهنگی و نقد کتاب در همدان با قوت اجرا می‌شود.
به گزارش ایلنا، مهداد جعفری، رئیس کتابخانه‌ مرکزی همدان ضمن معرفی کتابخانه مرکزی شهر همدان که در تپه مصلی قرار دارد بهترین مزیت این کتابخانه «مخزن باز» آن اعلام کرد و گفت: در این مخزن کتب عمومی، دانشگاهی و کمک درسی توسعه روز افزون منابع با تازه‌های نشر کتاب را دارد.
معاون مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان و رئیس کتابخانه‌ مرکزی همدان با اشاره به خدمات ارائه شده در کتابخانه‌های عمومی، عنوان داشت: طرح «کتاب من» یکی از طرح‌های بسیار مفیدی است که در این طرح در صورت عدم وجود کتاب مورد نیاز هر کس در کتابخانه‌ها، می‌توانند این کتاب را سفارش داده و اولین کسی باشند که آن را مطالعه می‌کنند.
جعفری طرح نذر کتاب را از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌ها دانست و با بیان اینکه این طرح با هدف «اهدای کتاب، اهدای دانایی» برگزار می‌شود، ابراز داشت: هر فرد می‌تواند با اهدای کتاب‌های خود به قفسه‌های کتابخانه‌ها دیگران را نیز در مطالعه یک کتاب سهیم کند.
وی عنوان داشت: در کتابخانه‌های عمومی، دانلود فایل مقالات و مطالب نشریات ۳۰ سال اخیر به طور رایگان قابل دریافت است.
جعفری همچنین به سالن مطالعه VIP و بخش کودک و نوجوانان را با محیطی شاد و تجهیزات برای کودکان و ایجاد بخش نابینایان و کم بینایان در این کتابخانه مرکزی اشاره داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز