خبرگزاری کار ایران

توسط نیکوکار کبودرآهنگی صورت گرفت:

ساخت گلدسته‌های امامزاده ابراهیم و مصطفی(ع) کبودر آهنگ

کد خبر : ۱۲۷۵۲۱

فضای معنوی امامزادگان بهترین و مؤثر‌ترین امکانات را در اختیار دست اندرکاران قرار می‌دهد تا بتوانند در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اقدام نمایند.

ایلنا: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ از اهداء ۹۰۰ میلیون ریال جهت ساخت و نصب گلدسته‌های امامزاده ابراهیم و مصطفی(ع) کوریجان کبودرآهنگ توسط خیر نیکوکار خبر داد.
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام ابوذر عباسی با بیان اینکه بقاع متبرکه و مرقد مطهر امامزادگان مورد احترام مردم هستند افزود: می‌بایست در راستای عمران و آبادانی بقاع متبرکه قدمهای بلندی برداشته شود.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ اظهار داشت: فضای معنوی امامزادگان بهترین و مؤثر‌ترین امکانات را در اختیار دست اندرکاران قرار می‌دهد تا بتوانند در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اقدام نمایند.
حجت الاسلام ابوذر عباسی با اشاره به جایگاه رفیع امامزادگان در نزد مردم نیکوکار شهرستان کبودرآهنگ ابراز داشت: خیر نیکوکار خانم زهرا مهدوی جهت ساخت و نصب گلدسته‌های امامزاده ابراهیم و مصطفی(ع) روستای کوریجان شهرستان کبودرآهنگ مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال را اهدا نموده‌اند.
وی نزورات مردم را همیار و کمک رسان سازمان اوقاف در راه مرمت و بازسازی بقاع متبرکه دانست و اظهار امیدواری نمود که اینگونه کارهای خیر و خداپسندانه در زمینه مرمت و ساخت مرقد امامزادگان و بقاع متبرکه ادامه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز