خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان:

آینده روشنی در پیش رو داریم

کد خبر : ۱۲۸۵۰۴

جهت‌گیری ما فضاسازی برای مطبوعات است تا بتوانیم مشکلات صنفی و کاری آنان را برطرف کرده و زمینه فعالیت راحت‌تر آن‌ها را مهیا کنیم.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه دنبال ایجاد شرایط برای دستیابی اصحاب رسانه به اطلاعات هستیم، ابراز داشت: جهت‌گیری ما فضاسازی برای مطبوعات است تا بتوانیم مشکلات صنفی و کاری آنان را برطرف کرده و زمینه فعالیت راحت‌تر آن‌ها را مهیا کنیم.
به گزارش ایلنا، رضا قیاسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این دولت با همه مشکلات پیش رو، عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کرده است، ابراز داشت: تا به امروز ۷۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروختیم، اما امروز با درایت دولت به فروش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه دست یافته‌ایم که تا نیمه اول سال آینده به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه می‌رسد.

وی با بیان اینکه این منابع به کمک دولت می‌آید، افزود: دولت بودجه را بر اساس این دسته از منابع که پیش‌بینی کرده بسته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه آینده روشنی در پیش رو داریم، افزود: در دنیا سفره‌ای پهن شده که ایران اسلامی باید در بالا‌ترین قسمت آن بنشیند.

وی با اشاره به دیپلماسی قوی ایران، نتیجه را برد برد دانست و گفت: همه کشور‌ها باید با یک رابطه قوی به نتیجه برد برد برسند.

قیاسی تأکید کرد: احیای سازمان مدیریت یکی از آرزوهای ماست.

وی با اشاره به اینکه دولت عهده‌دار انجام امور مردم است، اظهار کرد: البته خود این دولت شاید در مواقعی توانایی برقراری ارتباط خوبی از جهت اطلاع‌رسانی با مردم نداشته باشد و یا در تبیین برنامه‌ها و وظایف خود آن چنان که باید و شاید موفق عمل نکند.

وی ادامه داد: هرچند مسئولان روابط عمومی عهده‌دار اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های دولت به مردم هستند اما شاید آن‌ها نیز فرصت چندانی برای انجام این کار نداشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان نقش رسانه‌ها را در این میان اثربخش و حائز اهمیت برشمرد و افزود: رسانه‌ها به عنوان حلقه واسط حاکمیت و مردم می‌توانند در این زمینه وارد شده و نسبت به اقدامات و فعالیت‌های دولت اطلاع‌رسانی داشته باشند.

وی ادامه داد: البته این سخن به معنای تبلیغ دولت نیست چراکه معتقدیم رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی منصفانه، در جایی که لازم است نقد سازنده را در دستور کار خود داشته باشند.

قیاسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید خدمات ارائه شده را به مردم انعکاس داد، تأکید کرد: طبق فرموده امام خمینی(ره) اطلاع‌رسانی به مردم از خدمات و فعالیت‌های انجام شده مصداق خودستایی و خودشیفتگی نیست زیرا مردم از دولت انتظار دارند که آن‌ها را از کارهای انجام شده مطلع سازند.

وی در ادامه با تأکید بر نقش رسانه‌ها در این زمینه خاطرنشان کرد: به طور حتم جهت‌گیری رسانه‌ها حمایت و دستگیری از حکومت و نظام بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: مطبوعات نقش میانه‌ای در جامعه دارند به طوری که در عین حمایت از دولت باید صلابت و استقلال خود را حفظ کرده و در مواقع ضرور عملکرد دولت را نقد کنند.

وی گفت: در یک نظام دموکراسی و مردم سالار باید شرایط مناسبی برای فعالیت اصحاب رسانه و نقد سازنده آن‌ها فراهم شود.

قیاسی با بیان اینکه ما در کار مطبوعات استان غرض و مرض ندیده‌ایم، گفت: بنای ما از شخص استاندار گرفته تا مسئولان معاونت‌ها بر این است که به شدت از رسانه‌ها حمایت کنیم.

وی خطاب به رسانه‌ها تأکید کرد: اعتقاد داریم شما برای مقابله با دیکتاتوری، خودخواهی و استبداد باید آزاد باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز