خبرگزاری کار ایران

بیش از هشت هزار پرونده برای اصناف متخلف همدان تشکیل شد

کد خبر : ۱۳۱۷۶۹

از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۵۷ هزار بازرسی از اصناف استان همدان صورت گرفته که بیش از ۵۰ درصد آن در شهرستان همدان بوده است.

ˈعلیرضا شجاعیˈ مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف همدان در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان همدان با بیان اینکه حجم تخلفات اصناف متخلف همدان طی این مدت ۵۱ میلیارد ریال بوده است افزود: همچنین ۱۴ اکیپ نظارت بر نانوایی‌ها در استان همدان فعال است.

به گزارش ایلنا، وی بیان کرد: بیشترین تخلفات نانوایی‌ها در حوزه کم فروشی و عدم رعایت ساعت پخت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای ذخیره سازی اقلام مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال افزود: برنج و گوشت و مرغ به اندازه مصرف و نیاز شهروندان ذخیره سازی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین تفاهمنامه خرید سیب و پرتقال مورد نیاز شب عید نیز توسط مباشران انجام شده است.

وی در خصوص میزان سبوس نان در همدان گفت: میزان سبوس نان لواش ۵/۱۳ درصد، سنگک ۱۲ درصد و بربری نیز باید ۱۵ درصد باشد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف همدان نیز گفت: با بازرسی‌های انجام شده از نانوایی‌های همدان ۸۰ واحد در این شهر در پخت نان از جوش شیرین استفاده کرده‌اند.

ˈعلیرضا باباییˈ افزود: نظارت‌ها بر واحدهای نانوایی و رسیدگی به تخلفات این واحد‌ها باید بیشتر شده و معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آزمایش‌های بیشتری را انجام دهد.

در شهر همدان حدود ۱۵۰ سنگکی، ۲۸۰ نانوایی پخت لواش ماشینی، ۵۰ بربری و ۳۰ واحد نان فانتزی و صنعتی فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز