خبرگزاری کار ایران

رییس هیات اسکی همدان:

مسابقات اسکی کشور مهیج ترین برنامه جشنواره زمستانی همدان است

کد خبر : ۱۴۰۴۸۳

رییس هیات اسکی همدان گفت: مسابقات چهارجانبه اسکی کشور مهیج ترین برنامه هفتمین جشنواره زمستانی همدان است.

رییس هیات اسکی همدان گفت: مسابقات چهارجانبه اسکی کشور مهیج‌ترین برنامه هفتمین جشنواره زمستانی همدان است.
به گزارش ایلنا از همدان؛ ˈکاظم عربˈ افزود: پیست تاریک دره همدان هم اکنون جزو پیست‌های بین المللی کشورمان محسوب می‌شود و هم اینک تمام تجهیزات مورد نیاز پیست از جمله دستگاه برف کوب، سی یژ، دستگاه بالابر و هتل اقامت اسکی بازان مهیای انجام این رشته مهیج است و با توجه به بارش برف سنگین در چند روز گذشته در شهر همدان قطعا میزبان خوبی برای علاقه‌مند به این رشته خواهیم بود.
وی اضافه کرد: هیات اسکی همدان مشارکت چشمگیر در جشنواره زمستانی همدان دارد و امسال با برگزاری رقابت‌های اسکی چهارجانبه کشور با شرکت اسکی بازانی از استانهای کردستان، همدان، قزوین و زنجان یکی از تورنمنتهای جذاب داخلی را اجرا می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در مارپیچ کوچک برگزار می‌شود و هر تیم با سه ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست در این پیکار‌ها حضور می‌یابد.
عرب یادآور شد: پیست همدان با داشتن تجهیزات مدرن و تایید فدراسیون اسکی کشور درجه بین المللی دریافت کرد و هم اینک در حال ساخت مهمانسرای پنج طبقه برای فراهم ساختن بهتر اسکان اسکی بازان از سراسر جهان هستیم.
مسابقات چهارجانبه اسکی کشور از روز یکشنبه هفته جاری در پیست تاریک دره این شهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز