خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان:

جشنواره زمستانی همدان هنوز به پایان نرسیده است

کد خبر : ۱۴۱۸۲۵

از ابتدای برگزاری جشنواره و شاید قبل از این ایام به دنبال دریافت مجوز برای برگزاری کنسرتی در همدان بوده‌ایم اما با عدم صدور مجوز هر بار شاهد لغو آن بوده‌ایم.

ایلنا: از ابتدای برگزاری جشنواره و شاید قبل از این ایام به دنبال دریافت مجوز برای برگزاری کنسرتی در همدان بوده‌ایم اما با عدم صدور مجوز هر بار شاهد لغو آن بوده‌ایم.
به گزارش ایلنا، علیرضا ایزدی در خصوص اینکه جشنواره زمستانی امسال از تنوع بالایی برخوردار بود، افزود: امسال همایش نقالان بر‌تر کشور، جشنواره بازی‌های سنتی، همایش شب شعر طنز با حضور عوامل برنامه «قندپهلو» از برنامه‌های شاخصی بود که جشنواره زمستانی را غنا بخشید.
وی با بیان اینکه جشنواره زمستانی همدان هنوز به پایان نرسیده و ادامه دارد، افزود: در ابتدا این جشنواره تا ۱۲ بهمن برنامه‌ریزی شده بود اما با موکول شدن برخی از برنامه‌ها به روزهای بعدی زمستان جشنواره نیز کار خود را همزمان با این برنامه‌ها ادامه می‌دهد.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه تاکنون برنامه‌های جشنواره رضایت‌بخش بوده، خاطرنشان کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی، حضور سفرا در همدان، افتتاح پیست اسکی میدان میشان و… از جمله برنامه‌هایی است که در ادامه جشنواره زمستانی شاهد آن‌ها خواهیم بود.
وی در خصوص مشکلات برگزاری کنسرت‌های موسیقی در همدان و با بیان اینکه لغو کنسرت‌های موسیقی دلیل موجهی ندارد، تأکید کرد: در حال حاضر دو خواننده‌ دیگر برای اجرای کنسرت در همدان مطرح‌اند که یک گزینه مازیار فلاحی است و نام گزینه بعدی به علت برخی معذورات فاش نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز