خبرگزاری کار ایران

همدان میزبان شب‌های موسیقی می‌شود

کد خبر : ۱۴۱۸۴۰

بر‌ترین گروه این جشنواره علاوه بر تجلیل و دریافت جایزه، به عنوان هدیه ویژه ۱۰ شب کنسرت برگزار خواهد کرد.

ایلنا: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در نشست با حضور مسئولان انجمن موسیقی استان و کمیته‌های برگزاری این جشنواره از برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر در همدان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از جشنواره موسیقی سنتی استان، تفاوت‌های اساسی با دوره‌های گذشته دارد.
به گزارش ایلنا، هادی فیض‌منش گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا همشهریان عزیز از برنامه‌های جشنواره استفاده کنند.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه گروه‌های موسیقی برای ارسال آثار خود به دبیرخانه تا ۱۶ بهمن‌ماه فرصت داشتند؛ ادامه داد: بعد از اتمام مهلت مقرر، از گروه‌های پذیرفته شده برای حضور در جشنواره دعوت خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه این جشنواره از ۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در این ایام، بعد از نماز مغرب و عشا هر شب دو گروه راه یافته به بخش رقابتی جشنواره به اجرای برنامه خواهند پرداخت و مردم می‌توانند به صورت رایگان از این اجرا‌ها بهره‌مند شوند.
فیض‌منش تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در هر نوبت اجرا ۵۰۰ نفر در سالن حضور پیدا کنند.
وی هدف اصلی برگزاری جشنواره با این شیوه را ارائه موسیقی برای مردم دانست و گفت: بر‌ترین گروه این جشنواره علاوه بر تجلیل و دریافت جایزه، به عنوان هدیه ویژه ۱۰ شب کنسرت برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز