خبرگزاری کار ایران

طرح سرمایه گذاری مروارید غلطان به مرحله عقد تفاهم نامه رسید

کد خبر : ۱۴۷۹۸۵

به منظور حفظ منافع شهرداری و شهروندان مساعدت عوارض برای این سرمایه گذار در فاز نخست به صورت مرحله‌ای خواهد بود.

پس از برگزاری چندین جلسه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در سومین جلسه با حضور اعضا، شهردار و معاونین شهردار پیرامون بررسی طرح پیشنهادی سرمایه گذار غیر بومی در خصوص احداثپارک آبی به نام مروارید غلطان غرب در همدان، طرح به مرحله عقد تفاهم نامه بین سرمایه گذار و شهرداری رسید و شورا و شهرداری گام بزرگی را در زمینه حمایت و تشویق سرمایه گذار برداشتند.
به گزارش ایلنا از همدان، رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه گفت: سرمایه گذار طرح مروارید غلطان غرب در صورتی که به تعهدات خود عمل کند از مساعدت عوارض برخوردار خواهد شد.
علی رضایی افزود: به منظور حفظ منافع شهرداری و شهروندان مساعدت عوارض برای این سرمایه گذار در فاز نخست به صورت مرحله‌ای خواهد بود.
رضایی با بیان اینکه سرمایه گذار با عمل به تعهداتش در ادامه فازهای بعدی طرح از حمایت شورا و شهرداری برخوردار خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذاران انتظار حمایت از سوی مسولین را دارند متقابلا انتظار می‌رود آن‌ها نیز در راستای حقوق شهروندی به تعهدات خود عمل کنند.
وی با بیان یانکه امروز جنگ ما در جبهه اقتصادی است اضافه کرد: تحقق حماسه اقتصادی در گرو تلاش شبانه‌روزی تلاشگران عرصه اقتصادی است و در این زمینه همه باید تلاش کنیم با پرهیز از کاغذبازی‌ها در حل مشکلات سرمایه‌گذاران و کمک به پیشرفت و توسعه شهری تلاش مضاعف داشته باشیم.
نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه گفت: حمایت جدی از سرمایه‌گذاران علاوه بر اشتغالزایی مناسب برای جوانان، موجب افزایش درآمد و توسعه پایدار شهر نیز می‌شود.
محمد تبریزی حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین را برای توسعه این شهر در منطقه مهم ارزیابی کرد و افزود: امید است با تداوم حمایت و تشویق سرمایه گذاران شاهد توسعه پایدار شهر دارالمومنین بود
تبریزی حمایت از سرمایه گذاران در همدان را فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های کلان در منطقه برشمرد و افزود: این امر موجب تشویق سایر سرمایه‌گذاران در این منطقه می‌شود.
وی با اشاره به طرح مروارید غلطان غرب اظهار کرد: ارائه ضمانت به منظور حسن نیت سرمایه گذار در خصوص فازبندی و اجرای پروژه لازم است.
نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان بر رعایت تامین پارکینگ برای طرح مروارید غلطان تاکید کرد و گفت: در امر اجرای این طرح باید اصول فنی ساخت و ساز از جمله استاندارد‌ها رعایت شود.
گفتنی است، در این جلسه مقرر شد: طرح سایت(پلان) به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری همدان تحویل و پس از تایید به شورای اسلامی شهر برای تصویب ارائه شود.
پروژه به صورت فازبندی اجرا به گونه‌ای که در فاز نخست پارک آبی و فازهای بعدی کاربری تجاریهای احداثگردد.
تفاهم نامه توسط شهرداری منطقه چهار تنظیم و پس از تایید شورا تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه از سوی سرمایه گذار پیگیری و منعقد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز