خبرگزاری کار ایران

کارگردان فیلم شیار ۱۴۳:

غرفه‌های باغ موزه دفاع مقدس همدان جذاب و دیدنی است

کد خبر : ۱۵۱۳۵۵

شیار ۱۴۳ دومین کار من در حوزه سینما بود و از اینکه توانسته‌ام برای شهدای دوران دفاع مقدس کار کنم خداوند را شاکرم.

کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان غرفه‌های زیبا و جذابی دارد و سبک طراحی آن‌ها واقع گرایانه است.
به گزارش ایلنا از همدان؛ نرگس آبیار ضمن بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: کار کردن برای شهدا بسیار خوب و ارزشمند است و به حتم نزد خداوند نیز اجر پاداش فراوان دارد.
وی در ادامه گفت: شیار ۱۴۳ دومین کار من در حوزه سینما بود و از اینکه توانسته‌ام برای شهدای دوران دفاع مقدس کار کنم خداوند را شاکرم.
آبیار هم چنین از زحمات ابراهیم حاتمی کیا در کمک به ساخت این فیلم تقدیر کرد و ابراز داشت: حمایت‌های این کارگردان بزرگ در شکل گیری و تولید این اثر بسیار تاثیر گذار بوده است.
کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ با بیان اینکه ایجاد فضاهایی مانند باغ موزه دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ مقاومت و دلیرمردی مهم و قابل توجه است خاطر نشان کرد: باغ موزه همدان به مراتب حتی از باغ موزه تهران هم برتری دارد.
وی تصریح کرد: استقبال مردم از شیار ۱۴۳ بسیار ارزشمند است و امیدوارم بار دیگر بتوانم این چنین فیلم‌هایی را تولید کنم.
نرگس ابیار با اشاره به نحوهٔ ساخت فیلم شیار ۱۴۳ افزود: مادران چشم انتظار زیادی دیده بودم و از نزدیک با آن‌ها برای تحقیقات پروژه‌های مختلف در ارتباط بودم و این برای من دغدغه‌ای شد تا یک کار سینمایی با موضوع دفاع مقدس تولید کنم.
کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ از اکران سراسری این فیلم در عید فطر نیز خبر داد و بیان داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شیار ۱۴۳ پس از ماه مبارک رمضان به صورت سراسری در کشور اکران خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز