خبرگزاری کار ایران

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد:

بازدید بیش از ۱۶ هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان در نوروز ۹۳

کد خبر : ۱۵۷۶۰۸

بیش از ۱۶ هزار نفر در ایام تعطیلات نوروز ۹۳ از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

بیش از ۱۶ هزار نفر در ایام تعطیلات نوروز ۹۳ از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.
به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار، ضمن جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در طول حماسهٔ هشت سالهٔ دفاع مقدس، رزمندگان با ایثار و از خود گذشتگی از خاک میهن اسلامیمان دفاع کردند تا همهٔ ما امروز با آسایش و آرامش زندگی کنیم.
وی ادامه داد: لحظهٔ تحویل سال یکی از لحظاتی است که هر فردی آرزو دارد این لحظه را در کنار خانواده خویش باشد اما با این وجود دلیرمردان ایران اسلامی در این لحظات نیز از خاک پاک وطن حفاظت کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.
سرهنگ الهی تبار هم چنین با اشاره به اهمیت وجود مکان‌هایی همچون باغ موزه دفاع مقدس همدان که به نوعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر گذار است خاطر نشان کرد: یکی از نکاتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند بحثفرهنگ است و بدون شک ترویج فرهنگ دفاع مقدس از این مهم مستثنی نیست.
مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان از چنین محیط‌هایی قابل توجه و با اهمیت است افزود: آشنایی نسل جوان با دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بی‌تردید یکی از راه‌های ترویج دلیرمردی و رشادت است.
وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروز ۹۳ بیش از ۱۶هزار و ۲۰۰ نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۹۳ نفر به صورت رایگان از غرفه‌های مختلف باغ موزه دیدن کردند.
جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: استقبال از باغ موزه دفاع مقدس همدان تنها مختص هم وطنان نیست و خوشبختانه شاهد حضور میهمانان خارجی در این موزه نیز هستیم و در تعطیلات نوروز امسال نیز تعداد ۱۲ نفر از کشور‌های مختلف از غرفه‌های باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.
سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار در پایان گفت: امروز همهٔ دنیا با دلیرمردی و از خودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس آشنایی کامل دارند و بازدید میهمانان خارجی از باغ موزه خود گواه روشنی از این مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز