خبرگزاری کار ایران

عملکرد موفق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان در سال ۱۳۹۲

کد خبر : ۱۵۷۶۰۹

در سال ۱۳۹۲ اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان موفق به چاپ و ارایه ۴۵ عنوان مقاله در مجله‌های ISI، بیست و یک عنوان مقاله در مجله های معتبر خارجی و ISC و اتمام چهار طرح پژوهشی شده اند.

در سال ۱۳۹۲ اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان موفق به چاپ و ارایه ۴۵ عنوان مقاله در مجله‌های ISI، بیست و یک عنوان مقاله در مجله‌های معتبر خارجی و ISC و اتمام چهار طرح پژوهشی شده‌اند.
به گزارش ایلنا از همدان؛ سهیل سبحان رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان با بیان این مطلب گفت: دو عنوان مقاله در مجله‌های علمی - عمومی، هجده عنوان مقاله در همایش‌های بین المللی و ۲۸ عنوان مقاله در همایش‌های ملی از جمله فعالیت‌های اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان در سال ۱۳۹۲ است.
وی اظهار داشت: علاوه بر تسهیلات اعطایی به اعضاء، اتمام چهار عنوان طرح پژوهشی، عقد قرارداد به منظور اجرای ۱۱ عنوان طرح پژوهشی، شرکت در نمایشگاه دستاوردهای علمی - پژوهشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در مجلس شورای اسلامی با ارایه دستاوردهای باشگاه واحد همدان، برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی به زبان انگلیسی، تایید و تمدید عضویت ۷۹ نفر از متقاضیان و عضویت دو نفر از اعضاء در استعدادهای درخشان باشگاه نیز از دیگر فعالیت‌های این مرکز بوده است.
رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان خاطر نشان کرد: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سال ۱۳۷۹ به طور رسمی، فعالیت خود را با هدف شناسایی، جذب و حمایت دانش پژوهان ممتاز استان آغاز نمود که از بدو تأسیس تاکنون موفق به جذب بیش از ۴۵۰نفر شده است.
سبحان در خصوص نحوه عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان اظهار نمود که دانش آموزان ممتاز مقطع متوسطه، دارندگان رتبه‌های بر‌تر آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش آموزش کشور، دانشجویان ممتاز رشته‌های تحصیلی گروه آموزشی علوم انسانی، علوم تجربی و فنی و مهندسی کلیه موسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی، ارائه دهندگان مقالات علمی در همایش‌ها و مجلات معتبر داخلی و خارجی، دارندگان طرحهای پژوهشی کاربردی، دارندگان اثر ثبت شده از قبیل اختراع و کتشاف مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشور، حائزین مقام اول در تفسیر قرآن کریم در مسابقات بین المللی و همچنین حائزین رتبه ممتاز کشوری یا استانی از جشنواره‌های خوارزمی، فارابی و… می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان به نشانی http: / / www. bpj. ir ضمن مطالعه آیین نامه عضویت، در صورت واجد شرایط بودن، تقاضای خود را ثبت و پس از عضویت از مزایای آن بهره‌مند شوند.
وی در خصوص تسهیلات قابل ارائه به اعضای باشگاه پژوهشگران جوان خاطر نشان کرد که مطابق آیین نامه ابلاغ شده، به هر یک از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان، بستگی به میزان فعالیت و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های باشگاه، می‌توان تسهیلاتی همچون پاداش چاپ مقاله در مجله‌های معتبر، کمک هزینه سفر به مکه مکرمه و عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به سایر کشور‌ها برای ارایه مقاله شرکت در همایش، تخفیف شهریه، تصویب طرح پژوهشی پیشنهادی، شرکت رایگان در کارگاه‌های آموزشی با اعطای گواهینامه معتبر، شرکت در اردوهای فرهنگی و زیارتی و… ارایه نمود.
وی در خاتمه تاکید کرد: در حال حاضرعملکرد باشگاه پژوهشگران همدان از وضعیت مطلوبی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز