خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه های هفته کارو کارگر در استان همدان؛

علت اصلی مشکلات کارگران، عدم حضور نمایندگان متعدد کارگری در مجلس است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۷۷۰

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان با اشاره به فرا رسیدن هفته کارگر(۵ تا ۱۱ اردیبهشت)، برنامه‌های این هفته را غبار روبی گلزارشهدا، دیدار با امام جمعه همدان، عیادت از بیماران، گردهمایی کارگران، دیدار با استاندار وفرماندار، دیدار با خانواده شهدا، دیدار کارگران با مقام معظم رهبری، تجمع در راستای دفاع از استقلال درمان بیمه تمین اجتماعی عنوان کرد.
به گزارش ایلنا از همدان؛ چنگیز اصلانی، با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: مصداق عینی این شعار در صورتی عملی می‌شود که اشتغال و صنعت کشور رونق پیدا گیرد.
وی با تاکید بر فداکاری جامعه کارگری طی ۳۵ سال گذشته اظهار داشت: کارگران در تمام زمینه‌ها باکمترین توقع و بیشترین همت به یاری صنعت و تولید آمده‌اند.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان با بیان اینکه کارگران در باز سازی کشور نقشی انکارناپذیر داشته اند، ادامه داد: متاسفانه به جامعه کارگری توجه لازم به ویژه در بخش پرداخت حق و حقوق نشده است.
اصلانی، خاطرنشان کرد: طبق قانون کار و بر اساس نرخ پایه سال گذشته دستمزد سال جدید باید تعیین شود که متاسفانه این کار با نرخ واقعی تورم مطابقت ندارد.
وی با انتقاد از عدم وجود امنیت شغلی برای شاغلان تصریح کرد: کارگران باید امنیت شغلی کافی داشته باشد.
اصلانی عمده مشکلات کارگران را عدم حضور نمایندگان متعدد کارگری در صحن قانون گذاری کشور دانست و گفت: فعالیت صنفی کارگران در جهت گرفتن حق و حقوق واقعی نیروی کار کشور است.
.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز