خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان همدان:

امنیت غذا و درمان با رعایت استانداردها تامین می‌شود

کد خبر : ۱۶۳۱۳۱

بند هفت از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است گویای این نکته مهم است که اقتصادی می‌تواند مقاوم و پویا باشد که بتواند مصرف غذایی و بهداشت جامعه خود را ایمن از هر گونه نگرانی تامین نماید.

مدیرکل استاندارد استان همدان ضمن تبریک هفته سلامت گفت: امنیت غذا و درمان با رعایت استاندارد‌ها تامین می‌شود.
به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد تیموری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آنچه که باعثتامین امنیت غذا و درمان در کشور می‌شود با رعایت استانداردهای مرتبط با بهداشت عمومی جامعه و مصرف غذای سالم به دست می‌آید.
تیموری افزود: استاندارد‌ها ضوابط و معیارهای زندگی ایمن همراه با آرامش را در اختیار می‌گذارد و نقشه راه رسیدن به توسعه پایدار را به تصویر می‌کشد.
وی با بیان اینکه تامین امنیت غذا و درمان با تاکید بر افزایش کمی وکیفی تولید میسر می‌شود، گفت: بند هفت از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است گویای این نکته مهم است که اقتصادی می‌تواند مقاوم و پویا باشد که بتواند مصرف غذایی و بهداشت جامعه خود را ایمن از هر گونه نگرانی تامین نماید.
وی افزود: این موضوع بسیار مهم وابسته به رعایت اصول و ضوابطی است که صاحبان علم و فن و تجربه در قالب استاندارد‌ها به جهان معرفی نموده‌اند.
مدیر کل استاندارد استان همدان در پایان ابراز امیدواری کرد با عزم ملی هم میهنان و مدیریت جهادی مسئولین متولی بهداشت و سلامت کشور در پرتو رعایت استاندارد‌ها جامعه‌ای سالم و ایمن داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز