خبرگزاری کار ایران

طی چند ماه گذشته؛

توسعه و عملکرد مدیریت میراثفرهنگی استان قابل قبول بوده است

کد خبر : ۱۶۸۳۲۱

بارها مطرح کردیم که ما در استان به مدیری نیاز داریم که برای تحول در حوزه مدیریت و پیشرفت همدان برنامه داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس درباره وضعیت مدیریتی استان اظهار داشت: بار‌ها مطرح کردیم که ما در استان به مدیری نیاز داریم که برای تحول در حوزه مدیریت و پیشرفت همدان برنامه داشته باشد.
به گزارش ایلنا از همدان؛ امیر خجسته افزود: مدیری در استان همدان موفق خواهد بود که اهل تدبیر، هماهنگی و تحول باشد و در بدنه مدیریتی استان نیز شاهد حضور و بقای مدیرانی با این چنین شاخصه‌های خوب هستیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه مدیران باید برای مردم کار کنند، تصریح کرد: مدیری که اهل برنامه و تحول نباشد به درد کشور نمی‌خورد و وقت مردم را تلف خواهد کرد.
وی یادآور شد: هر مدیری که در حوزه مدیریتی خود مشغول به فعالیت است در برابر خداوند و مردم مسئول است و باید برای رضای خدا و خلق خدا تلاش خود را به کار بگیرد.
خجسته با بیان اینکه همدان در مسیر توسعه قرار گرفته و شدت این راه به سرعت زیاد می‌شود، گفت: مدیران باید برای توسعه و پیشرفت همدان با هماهنگی مدیریت ارشد استان اقدامات اساسی و تأثیرگذاری را اعمال کنند و در این راه با هیچ مدیری سر جنگ نداریم.
وی خاطرنشان کرد: مدیرانی که کار کنند و اقدامات آنان به چشم مردم و مسئولان بیاید قطعاً ما هم برای ابقای آن‌ها تلاش خواهیم کرد و مانع خروج آن‌ها از استان می‌شویم.
نماینده مردم همدان در خانه ملت درباره طرح رفتن مدیرکل میراثفرهنگی استان گفت: برای تغییرات در مدیریت میراثفرهنگی همدان و آمدن علیرضا ایزدی در این اداره‌کل بنده از کسانی بودم که نظر مثبت داشتم اما در عین حال به عملکرد وی و همکارانش انتقاد داشتم.
وی افزود: در سال گذشته روند کار افت داشت و ما هم در چندین نوبت انتقاد کردیم اما در چند ماه اخیر روند توسعه و عملکرد مدیریت میراثفرهنگی استان قابل قبول بوده است.
خجسته با ابراز خرسندی از عملکرد مدیریت و معاونت‌های میراثفرهنگی استان در ایام نوروز امسال اظهار داشت: با وجود انتقادهایی که در سال گذشته داشتیم در ایام نوروز شخص مدیرکل به اتفاق همکاران این حوزه اقدامات تأثیرگذار و مثبتی را داشتند.
وی اضافه کرد: یکی از محورهای توسعه استان توجه به بخش گردشگری است که جای خوشحالی دارد و در حال حاضر برنامه‌های در دست اقدام میراثفرهنگی استان روند خوبی به خود گرفته است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان کرد: در ایام نوروز مدیرکل میراثتا ساعت دو شب پیگیر امور گردشگری استان بود و واقعاً لذت بردم و ما هم همین انتظار را از مدیران داشته که کار را در حوزه مدیریتی خود با اشتیاق پیگیری کنند.
وی یادآور شد: در مجموع میراثفرهنگی استان عملکرد قابل قبولی برای مجموعه مدیریت ارشد و مجمع نمایندگان استان داشته و مدیرکل جوان، تحصیلکرده و از بدنه همین حوزه برای ما قابل ارزش است.
خجسته در پایان خاطرنشان کرد: در کنار میراثفرهنگی در ایام نوروز شهرداری هم واقعاً تلاش‌های خوبی را داشت که با همه انتقادهایی که از عملکرد این حوزه بود در بخش گردشگری عملکرد خوبی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز