خبرگزاری کار ایران

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

آب نمای موزیکال، فعالیت خود را در سال جدید از روز نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز کرده است

کد خبر : ۱۶۸۳۲۴

ایجاد فضاهایی همچون باغ موزه دفاع مقدس بدون شک یکی از موثر‌ترین راه‌ها برای ترویج فرهنگ ناب ایثار در جامعه است که حضور نوجوانان و جوانان در چنین محیط‌هایی بسیار خوب و قابل اهمیت خواهد بود.

نمایش تصویر بر روی آب، پخش تصاویر سه بعدی با استفاده از دستگاه لیزر بر روی پرده آب و اجرای آب‌نمای موزیکال که ترکیبی از صوت، نور و آب است، از برنامه‌های اجرایی در این بخش از باغ موزه خواهد بود.
به گزارش ایلنا از همدان؛ جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز به عنوان یک هدف مهم به شمار می‌رود.
خلیل الهی‌تبار اضافه کرد: ایجاد فضاهایی همچون باغ موزه دفاع مقدس بدون شک یکی از موثر‌ترین راه‌ها برای ترویج فرهنگ ناب ایثار در جامعه است که حضور نوجوانان و جوانان در چنین محیط‌هایی بسیار خوب و قابل اهمیت خواهد بود.
الهی‌تبار در ادامه «آب‌نمای موزیکال» را یکی از بخش‌های جذاب در باغ موزه همدان دانست و اظهار داشت: این بخش از باغ موزه دفاع مقدس استان، فعالیت خود را در سال جدید از روز نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز کرده است.
جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از اجرای این برنامه‌ها در جمعه شب‌ها و اعیاد خبر داد و گفت: مدت زمان اجرای این برنامه ۳۰ دقیقه بوده و تماشای آن برای همشهریان و مسافرین عزیز به صورت رایگان است.
وی افزود: در سال گذشته «آب‌نمای موزیکال» باغ موزه همدان ۳۸ بار اجرا شد که از این تعداد هشت مورد آن به صورت اختصاصی انجام شده است.
الهی‌تبار یادآور شد: در ایامی که شرایط جوی به دلیل وزش شدید باد و بارش مساعد نباشد امکان اجرای «آب‌نمای موزیکال» وجود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: دومین برنامه «آب‌نمای موزیکال» در سال جاری فردا همزمان با سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز