خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده فرماندار کبودرآهنگ از کتابخانه عمومی قدس ویان

کد خبر : ۱۶۸۷۵۰

احسان قنبری فرماندار شهرستان کبودراهنگ و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان، بطور سرزده از کتابخانه عمومی قدس ویان بازدید کرد.

فرماندار کبودرآهنگ به صورت سرزده از کتابخانه عمومی قدس ویان بازدید به عمل آورد.
به گزارش ایلنا از همدان؛ احسان قنبری فرماندار شهرستان کبودراهنگ و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان، بطور سرزده از کتابخانه عمومی قدس ویان بازدید کرد.
قنبری ضمن بازدید از تمامی بخش‌های کتابخانه عمومی قدس وجود کتابخانه برای این روستا را یک نعمت بزرگ برشمرد و خاطر نشان کرد: توجه به مقوله فرهنگ بدون کتاب و کتابخوانی ممکن نیست و نامگذاری امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری خود گویای این مهم است.
وی انجام کارهای فرهنگی و تبلیغات در این زمینه را یکی از اولویت‌های فرهنگی کتابخانه‌ها در روستا‌ها دانست و وجود شورای فرهنگی و کتابخانه قدس ویان را در همفکری متقابل برای کمک به ارتقای سطح فرهنگی روستا سازنده ارزیابی کرد.
فرماندار کبودرآهنگ با ابراز خرسندی از استقبال اهالی روستا از کتابخانه، برگزاری مراسمات فرهنگی از قبیل نمایش فیلم‌های آموزشی در سالن آمفی تئا‌تر کتابخانه را مفید دانست و با توجه به صنعتی بودن منطقه خواستار توجه و تهیه کتاب‌هایی دراین زمینه شد.
علی نعیمی کتابدار کتابخانه عمومی ویان ضمن تشکر از حسن توجه فرماندار و بخشدار مرکزی، ابراز امیدواری کرد که با توجه به اجرای کارهای فرهنگی گسترده مانند طرح اهدای کتاب، شاهد ارتقای سطح فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز