خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۴۸۷ برنامه در استان همدان به مناسبت بزرگداشت روز سوم خرداد

کد خبر : ۱۷۰۴۱۷

تبیین نقش مراجع، روحانیون و اقشار مختلف مردم در آزاد سازی خرمشهر در ۲۰۰ مسجد، ساخت یک هزار و ۶۵ دقیقه برنامه توسط صدا و سیما، اجرای ۱۶ برنامه برای کودکان و نوجوانان و برگزاری صبحگاه مشترک از جمله مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در همدان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع خبرنگاران در ابتدا با تشریح پیروزی بزرگ رزمندگان در آزادسازی خرمشهر گفت: بیش از ۵ هزار کیلومتر خاک ایران طی ۵۷۵ روز از دست دشمنان آزاد شد که کار بسیار بزرگی است.
به گزارش ایلنا از همدان؛ محمدجواد زمردیان با اشاره به برگزاری ۴۸۷ برنامه در استان به مناسبت بزرگداشت روز سوم خرداد افزود: برنامه‌های مختلفی توسط ۴۰ سازمان و نهاد طی این هفته در استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: ۱۹۶ برنامه در بخش فرهنگی، ۷۷ برنامه در بخش اطلاع‌رسانی و تبلیغات، ۵۵ برنامه در بخش ورزشی، ۳۱ برنامه در بخش هنری، پنج برنامه در بخش اجتماعی و دو برنامه در بخش عمرانی برگزار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به برگزاری بیشترین تعداد برنامه‌ها در شهرستان همدان افزود: ۲۹۷ برنامه در مرکز استان، ۳۳ برنامه در شهرستان رزن و بهار، ۲۴ برنامه در ملایر و بقیه برنامه‌ها در دیگر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: تبیین نقش مراجع، روحانیون و اقشار مختلف مردم در آزاد سازی خرمشهر در ۲۰۰ مسجد، ساخت یک هزار و ۶۵ دقیقه برنامه توسط صدا و سیما، اجرای ۱۶ برنامه برای کودکان و نوجوانان و برگزاری صبحگاه مشترک از جمله مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در همدان است.
زمردیان گفت: برای اولین بار در سطح کشور کتابخانه دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان با ۷۰۰ عنوان کتاب همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر در همدان راه اندازی می‌شود.
وی اظهار داشت: همچنین کتاب ˈ غلام حسین باشˈ خاطرات حسین رفیعی جانباز ۷۰ درصد و همرزم شهید چیت سازیان در هفته آینده رونمایی خواهد شد.
وی از برگزاری مسابقه بهترین تحلیل از عوامل شکست دشمن و حصول مدیریت جهادی جنگ تحمیلی ویژه خبرنگاران خبر داد و گفت: به سه روزنامه و خبرگزاری که بهترین تحلیل‌ها را از دوران دفاع مقدس داشته باشند جوایزی اهدا می‌شود.
زمردیان با اشاره به حضور راویان و رزمندگان دفاع مقدس در مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز برای بیان مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس طی هفته بزرگداشت روز سوم خرداد افزود: رونمایی از سه عنوان کتاب را نیز در برنامه خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز