خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهمنامه همکاری آموزشی بین ادارات فنی و حرفه‌ای و محیط زیست همدان

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۷۴

اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان تفاهمنامه همکاری آموزشی امضا کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان تفاهمنامه همکاری آموزشی امضا کردند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ علیرضا مهرابی اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و با هدف توسعه اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌آموزی، تفاهمنامه همکاری آموزشی بین فنی و حرفه‌ای و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان منعقد شد.

وی ادامه داد: این تفاهمنامه به منظور برنامه‌ریزی و ارائه آموزش‌های مهارتی لازم برای کارجویان حوزه حفاظت محیط زیست و ارتقای مهارت‌های شغلی و صلاحیت حرفه‌ای شاغلین این حوزه و نیز انجام فعالیت‌های پژوهشی با هدف شناسایی مشاغل جدید و تدوین استانداردهای آموزشی در حوزه محیط زیست منعقد شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان تصریح کرد: به موجب این تفاهمنامه مقرر شد اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان نیازهای مهارتی شاغلین و ظرفیت‌های شغلی جدید حوزه محیط زیست را احصا کرده و همچنین اساتید صاحبنظر در حوزه محیط زیست را برای برگزاری هر چه بهتر دوره‌ها و نیز تدوین استانداردهای آموزشی جدید معرفی کند.

وی در خصوص تعهدات اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: احصای استانداردهای آموزشی شغل و شایستگی موجود در سازمان آموزش فنی و حرفه‎ای، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های ارتقای مهارت برای شاغلین و مهارت‌آموزی برای کارجویان و اخذ آزمون‌های صلاحیت حرفه‌ای مهارت‌آموختگان از جمله تعهدات این اداره‌کل است.

مهرابی ارائه گواهینامه مهارت و یا تأییدیه صلاحیت حرفه‌ای و همکاری در تأمین اعتبارات، امکانات و تجهیزات مورد نیاز اجرای دوره‌های آموزشی شاغلان و کارجویان را از دیگر تعهدات این اداره‌کل دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز