خبرگزاری کار ایران

بازدید جمعی از مدیران از باغ موزه دفاع مقدس همدان

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۸۲

۱۲ نفر از مسئولین و مدیران اجرایی باغ موزه دفاع مقدس تهران از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

آغازگر این بازدید زیارت مرقد مطهر شهید گمنام و ادای احترام به مقام والای شهدای گران قدر دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش ایلنا از همدان، حضور در غرفه های مختلف باغ موزه و گذر از روز هایی که بدون شک از یاد همگان نخواهد رفت از دیگر برنامه های این بازدید دو ساعته بود.

میهمانان باغ موزه دفاع مقدس استان همدان ضمن بازدید از غرفه های فاز یک باغ موزه نظاره گر نقش استان همدان در سال های دفاع مقدس بودند.

شوق بازدید از غرفه ها در چهره ی تک تک میهمانان باغ موزه موج می زد و همه با گوش جان صحبت های راوی را می‌شنیدند و دوباره یاد حماسه را در ذهن خود زنده می کردند.

یکی از بخش هایی که در این بازدید مورد توجه مدیران موزه دفاع مقدس تهران قرار گرفت " سنگر نمازخانه ی جبهه " بود، غرفه‌ای که به راستی حس و حال سنگرهای آن دوران را برای مخاطب ایجاد می کند و راوی از این غرفه این گونه گفت که رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس در چنین مکان هایی یاد خدا را زنده نگاه داشتند و امروز میهمانان و بازدیدکنندگان موزه نیز با حضور در این مجموعه ی فرهنگی یاد و خاطره ی همه ی آنان را زنده نگاه داشته اند.

حضور در بخش های مختلف فاز دوم و سوم و به ویژه غرفه ی عرضه ی محصولات فرهنگی از دیگر برنامه های بازدید این گروه ۱۲ نفره بود.

توجه کارکنان موزه دفاع مقدس تهران به بخش یادبود ها و دل نوشته های بازدیدکنندگان که به صورت منتخب در آخرین قسمت از موزه دفاع مقدس همدان قرار گرفته است یکی از برنامه های این بازدید دو ساعته به شمار می رفت.

در پایان این بازدید میهمانان با سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان دیدار و به بیان نقطه نظرات خود در خصوص باغ موزه دفاع مقدس همدان و نحوه ی تعامل با باغ موزه دفاع مقدس تهران پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز