خبرگزاری کار ایران

۹۸ درصد از طرح‌های مصوب سفر رهبری به استان همدان اجرایی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۹۵

آنچه موجب صدمه و آسیب رساندن به امت مسلمان می‌شود، وجود گروه‌ها و جناح‌ها است و امت مسلمان باید به دور از جناح بازی زیر یک پرچم، آن هم پرچم حزب الله در مقابل جبهه کفر ایستادگی کند و این دینی است که بر گردن همگان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین گرامیداشت دهمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان همدان گفت: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب باید کفر ستیزی و مقابله با آمریکای جنایتکار مورد توجه جدی همه مسوولان نظام قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ علی آقا محمدی افزود: بر همین اساس مسوولان نظام باید جهت گیری های خود را بر اساس کفر ستیزی و مقابله با آمریکا برنامه ریزی کنند.

آقا محمدی رسیدگی به مناطق حاشیه شهرها و ایجاد امکانات و ارایه خدمات یکسان و همچنین توانمند سازی مردم این مناطق را یکی از مصادیق ایجاد و گسترش عدل دانست و افزود: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان همدان در سال ۸۳ مصوبه توانمند سازی پنج منطقه شهر همدان تصویب شد که طبق آمار و گزارشات موجب رفع بسیاری از مشکلات در مناطق حاشیه این شهر شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از مساحت شهری همدان با در برداشتن یکصد هزار نفر جمعیت از مناطق توانمندسازی شهر همدان است، گفت: هدایت خود مردم در راستای توانمند سازی حرکتی است به سوی توزیع عادلانه خدمات به صورت یکسان به همه مردم و ایجاد عدالت است.

آیت الله ˈغیاثالدین طه محمدیˈ، امام جمعه همدان افزود: امروز امت اسلام و شیعیان جهان وام دار اندیشه بزرگ امام خمینی(ره) در اعاده آزادی و عزت خود هستند و بی شک این رهبر بزرگ توانست ابهت و عظمت امریکای جنایتکار و اسراییل غاصب را درهم بکوبد.

محمد ناصر نیکبخت ˈ استاندار همدان، افزود: مردم استان همدان از معظم له و دفتر ایشان انتظار دارند یک روز در سال همچون استانهای دیگر برای ملاقات اقشار مختلف مردم و مسوولان همدان با ایشان در نظر گرفته شود.

وی همچنین تکرار سفر رهبر معظم انقلاب به استان همدان را مطالبه دیگر مردم دارالمومنین عنوان کرد و گفت: سفر استانی رهبر انقلاب به همدان، هم خواست عمومی مردم و هم خواسته نخبگان و مسوولان استان است و مردم دارالمجاهدین همدان از رهبرانقلاب تقاضا دارند که فرصتی را منظور کنند تا سفر پربرکت ایشان به استان همدان انجام شود.

وی با بیان این که به طور قطع سفر استانی ایشان می تواند برکات زیادی برای همدان به عنوان یکی از استان‌های مهم کشور داشته باشد، افزود: این سفر می تواند منشا تحولاتی بزرگ در استان همدان باشد.

استاندار همدان در ادامه به بیان روند مصوبات نخستین سفر رهبر معظم انقلاب به همدان پرداخت و گفت: تاکنون ۹۸ درصد از طرح های مصوب سفر رهبری به استان همدان اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۱۶ پروژه بر اساس اعلام سازمان مدیریت وبرنامه ریزی رهاورد این سفر بود که در کنار این طرح‌ها تعدادی از پروژه های متناسب با آنها اجرا شده و در مجموع تعداد طرح ها به ۷۵۰ مورد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز