خبرگزاری کار ایران

عضویت ۱۸۰۰ نفر از جوانان استان در کتابخانه‌های عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۸۴

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین جوانان و در قالب طرح عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی، ۱۸۰۰ نفر از جوانان استان به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآمدند.

کار‌شناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در این زمینه گفت: در راستای اجرای این طرح، جوانان علاقمند به کتاب و کتابخوانی با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان به عضویت رایگان این کتابخانه‌ها در آمدند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ محسن نجفی خواه نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان این قشر را بسیار مهم برشمرد و افزود: جوانان سرمایه‌های اساسی هر کشور به شمار می‌روند که باید با برنامه ریزی مناسب راه سعادت و خوشبختی را برای آن‌ها هموار کرد.

وی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌ها و آینده سازان مملکت اسلامی ما هستند، تصریح کرد: هر قدر برای ساماندهی امور جوانان هزینه شود یک سرمایه گذاری مطلوب است و موجب شکوفایی خلاقیت، استعداد و رشد و اعتلای آنان خواهد شد.

نجفی خواه اظهار کرد: جمعیت جوان جمعیت پویایی است و تنها زمانی می‌توانیم کشور یا شهری توسعه یافته داشته باشیم که به امور جوانان خود و رفع مشکلات این قشر بیشتر توجه کنیم.

کار‌شناس فرهنگی اداره کل کتابخانه ‌های عمومی استان همدان، با بیان اینکه دشمنان با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای و هجمه‌های فرهنگی در صدد انحراف جوانان ما هستند، تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک نهاد اثرگذار در فرهنگ کشور می‌تواند نقش مهمی در هدایت و ارتقای بصریت جوانان داشته باشند.

وی اینگونه طرح‌ها را امری مطلوب عنوان کرد و افزود: اهمیت به مسائل فرهنگی از مهم‌ترین مسائل یک استان است و ترویج فرهنگ کتابخوانی بویژه برای جوانان لازم و ضروری به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز