خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان؛

مسئولیت فنی و حرفه‌ای یک مسئولیت اورژانسی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۳۵۳

آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با همراهی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از کارگاه‌های بازار محور مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۲ شهرستان همدان بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان از کارگاه‌های بازار محور UPVC، خیاطی و قالیبافی بازدید کرده و مربیان درخصوص فرآیند آموزش، تولید، بازاریابی، فروش محصولات و میزان اشتغالزایی کارگاه‌ها توضیحاتی ارائه دادند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ حضرت آیت الله طه محمدی در جمع مهارت آموزان این مرکز در سخنانی بیان داشت: خدای تعالی انسان‌ها را برای انجام کار خوب آفریده تا در سایه عملکرد کار خوب، دنیای خوب و قیامت خوب داشته باشید.

امام جمعه همدان با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: تا فرد هنرمند نباشد و کار را به خوبی فرانگیرد یقیناً حسنه دنیا و حسنه اخرت نصیبش نمی‌‌شود.

ایشان خطاب به مهارت آموزان گفت: امکانات مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده تاشما کار یاد بگیرد، استاد و هنرمند شوید و روزی حلال کسب کنید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن بیان احادیثاظهار کرد: اگر کار را به خوبی فراگیرید، کار پسندیده انسان را از همه بی‌نیاز می‌کند.

حضرت آیت الله طه محمدی ادامه داد: افرادی که مهارت فرا می‌گیرند و نان آبرومند کسب می‌کنند، همچنین می‌توانند باعثخیر و برکت باشند و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زاینده رود خیر و برکت است و دنیا و آخرت انسان را آباد می‌کند.

ایشان به مهارت آموزان تاکید کرد: کار را با کیفیت خوب فراگیرید تا بعد از اشتغال کار خوب به مردم تحویل دهید.

امام جمعه همدان در خصوص نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اشتغال بیان داشت: نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بسیار حیاتی است و اگر سازمان فنی و حرفه‌ای در همه رشته‌هایی که جامعه نیاز دارد و افراد هم در آن استعداد دارند، آموزش دهد یکی از واجب‌ترین واجبات نظام ما است.

ایشان با بیان حدیثی از امیر مومنان علی(ع) گفت: اگر آدم‌ها را در بازار بخواهند قیمت کنند، ارزش هر انسان بستگی به هنر و کاری دارد که از عهده آن به خوبی برآید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: اگر همه مردم تعهد کنند که محصول تولید شده در داخل و محصول کارگران ایرانی را بخرند و مصرف کنند، از از بین رفتن بسیاری مشاغل جلوگیری می‌شود.

حضرت آیت الله طه محمدی در پایان سخنانش تاکید کرد: مسئولیت فنی و حرفه‌ای یک مسئولیت اورژانسی است و مسئولین باید در این حوزه دلسوزانه کار کنند و از نظر کیمیت و کیفیت در این حوزه راه طولانی در پیش داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز