خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در شهرستان بهار برگزار می‌شود؛

آموزش سبزیکار و دوزنده کیف چرمی با دست ویژه بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۰۳

نخستین دوره آموزش حرفه سبزیکار و دوزنده کیف چرمی با دست در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران بهار در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سرحدی سرپرست مرکز خواهران بهار ضمن اعلام این خبر گفت: حرفه‌های سبزیکار و دوزنده کیف چرمی با دست از حرفه‌های زیرمجموعه کشاورزی و چرم است و دوره آموزشی این حرفه‌ها از ۱۶و ۲۰ مردادماه آغاز می‌‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، وی افزود: دوره آموزشی سبزیکار به مدت ۱۵۴ ساعت و در طول یک ماه ونیم و دوره آموزشی دوزنده کیف چرمی با دست به مدت ۲۱۱ ساعت و درطول دو ماه برگزار می‌‌شود.
فاطمه سرحدی درخصوص محتوای آموزشی دوره سبزیکار بیان داشت: توانایی تکثیرسبزیجات، تعیین روش کشت مناسب و انجام کشت، کار با انواع سیستم‌های آبیاری، انجام مدیریت تلفیقی آفات و بیماریهای گیاهی، مبارزه با علف‌های هرز، تعیین نیازهای غذایی گیاه و کوددهی، برداشت انواع سبزیجات و بسته بندی انبارداری و بازاررسانی سبزیجات از جمله توانایی‌هایی است که مهارت آموزان فرا می‌گیرند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بهار در خصوص محتوای آموزشی دوره دوزنده کیف چرمی با دست بیان داشت: توانایی ترسیم الگو و الگو سازی، انتخاب چرم مناسب و انتقال الگو روی چرم و برش آن، برش آستر و آستر کاری و اتصال ملزومات، دوخت و مونتاژ نهایی کیف پول و سایرکیف‌های کوچک، دوخت و مونتاژ کیف زنانه و کوله و دوخت و تکمیل نهایی کیف اداری از جمله توانایی‌هایی است که مهارت آموزان آموزش می‌بینند.

ایشان در پایان سخنانش یادآور شد: علاقمندان تا قبل از آغاز دوره‌ها می‌توانند از طریق پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به نشانی http: / / www. portaltvto. com / و یا بصورت حضوری به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بهار مراجعه و ثبت نام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز