خبرگزاری کار ایران

اجرای مسابقه عکاسی عکس و مکثدر استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۴۴۶

در راستای چشم انداز قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه و نیز آشنایی مردم مومن استان همدان با امامزادگان و بقاع متبرکه این استان، مسابقه عکاسی " عکس و مکث" طراحی و به اجرا گذاشته می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری و اجرای مسابقه عکاسی عکس و مکثدر استان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، حمیدرضا نوروزی اظهار داشت: طراحی این مسابقه با ابتکار روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان به انجام رسیده و مانند مسابقه وقف و مردم، طرحی نو و در خور توجه است.

نوروزی با اشاره به نحوه اجرای این مسابقه، اظهار داشت: در این مسابقه که به صورت ماهانه اجرا خواهد شد، از هم استانی‌های عزیز خواسته شده است تا با فرزندان خود در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه عکس یادگاری انداخته و با ارسال آن عکس و نام آن امامزاده بزرگوار به روابط عمومی اداره کل اوقاف در این مسابقه شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: سایر هم میهنان عزیزمان که به استان همدان سفر می ‌کنند نیز می توانند با عکاسی در جوار امامزادگان این استان و ارسال آن برای این اداره کل در این مسابقه شرکت کنند.

نوروزی اظهار داشت: این مسابقه در جهت تقویت حضور هرچه بیشتر مردم مومن و دین مدار ایران اسلامی در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به انجام می رسد و حضور با معرفت در جوار این امامزادگان واجب التعظیم هدف از طراحی این مسابقه خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد، افزود: در هر ماه عکسی که از نظر کارشناسان این اداره به عنوان عکس برتر شناخته شود در مطبوعات و جراید و رسانه های محلی به چاپ خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز