خبرگزاری کار ایران

نابودی اسرائیل جزو مطالبات نظام جمهوری اسلامی قلمداد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۸۹۷

از ابتدای انقلاب تا به امروز تمام مواضع جمهوری اسلامی یکسان بوده و پایدار است و نابودی اسرائیل از مطالبات این نظام بوده و خواهد بود.

مشاوررئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز تمام مواضع جمهوری اسلامی یکسان بوده و پایدار است و نابودی اسرائیل از مطالبات این نظام بوده و خواهد بود.

اسماعیل احمدی گفت: مقام معظم رهبری پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی را تعریف کردند و امام راحل نیز خواهان تشکیل اتحاد کشورهای اسلامی شدند و فرمودند باید بسیجیان جهان اسلام به دنبال حکومت جهانی اسلامی باشند.

وی با تأکید بر اینکه مأموریت تحقق تمدن بزرگ اسلامی بر عهده بسیجیان گذاشته شده، خاطرنشان کرد: برخی با پایان جنگ به دنبال پایان بسیج نیز بودند در حالی که بسیج بیش از هر چیزی کارکرد فرهنگی دارد و حتی در زمان نبردهای بزرگ نظامی نیز کار فرهنگی را دنبال می‌کرد.

احمدی با بیان اینکه جوانان کشورهای دیگر در ایران تحصیل کرده و از پایگاه‌های مقاومت بسیج دیدار و در اردوهای جهادی شرکت کردند و همین را در کشور خود ترویج دادند، تصریح کرد: باید رسانه‌ها فعال شوند تا الگوی بسیج را معرفی کنند.

وی به رسانه اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر در کشور رسانه اسلامی نهادینه شود، دیگر بخش‌های جامعه نیز اسلامی می شود و باید توجه داشت مهمترین رکن جامعه اسلامی، رسانه اسلامی است.

مشاوررئیس سازمان بسیج مستضعفین: رسانه اسلامی یعنی هرکس عمل صالح کرد به او پرداخته شود، یعنی رسانه، امیدآفرین و وحدت آفرین باشدو در این راستا بهترین راهکار توجه به اندیشه‌های ولایت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز