خبرگزاری کار ایران

در سومین روز از هفته همدان؛

جشنواره و نمایشگاه " هگمتانه ما " آغاز به کار کرد

کد خبر : ۱۹۸۸۳۰

در سومین روز از هفته همدان، جشنواره و نمایشگاه " هگمتانه ما " در مجتمع فرهنگی و هنری عین القضات همدانی آغاز به کار کرد.

در سومین روز از هفته همدان جشنواره و نمایشگاه «هگمتانه ما» در مجتمع فرهنگی و هنری عین القضات همدانی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: جشنواره و نمایشگاه «هگمتانه ما» همزمان با نمایشگاه عکس «همدان در گذر ایام ۲» با حضور ۲۵ غرفه در مجتمع فرهنگی و هنری عین القضات برای بازدید و استفاده عموم مردم دایر شده است.

محمدرضا بیاناتی گفت: این غرفه‌ها شامل صنایع دستی، سوغات و غذاهای سنتی و بومی همدان است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و شب فرهنگی در این جشنواره تصریح کرد: در مدت زمان برپایی این جشنواره و نمایشگاه هرشب یک ویژه برنامه شاد و جذاب برای همشهریان عزیز در نظر گرفته شده است تا این برنامه خاطره‌ای خوش برای مردم باشد.

در ابتدای این جشنواره موتور سواران از هیئت موتورسواری استان به اجرای حرکات نمایشی پرداختند

در این مراسم معاون اجتماعی؛ فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان و مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ورزشکاران با اهداء لوح و بسته‌های فرهنگی از سوی معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان تقدیر شد.

جشنواره و نمایشگاه «هگمتانه ما» از تاریخ ۳ شهریور لغایت ۱۲ شهریور از ساعت ۱۷ الی ۲۳ آماده میزبانی از عموم همشهریان عزیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز