خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

کسب رتبه برتر کشوری هشت شرکت تعاونی استان همدان

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۰۷

تعاونی‌ها به عنوان یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی، دارای ویژگی‌ها و شرایطی هستند که در شرایط مقاومتی امروز جامعه می‌توانند بسیار کارآمد باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تبریک هفته تعاون به تلاشگران این عرصه گفت: تعاون، همیاری، همکاری، تقویت روح تفکر و مشارکت جمعی ابزارهای مناسب در حرکت به سمت برقراری عدالت و توسعه همه جانبه محسوب می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، مسعود اقلامی گفت: ساختار و اهداف تعاونی ها آن ها را مجبور می کنند تا به طور متفاوتی در اجتماعشان نسبت به ساختارهای دیگر سازمان ها رفتار کنند.

وی گفت: تعاونی‌ها روشی را ارائه می کنند تا یک گروه از افرادی که منابع محدودشان را تجمیع می کنند بتوانند انبوه قابل توجهی از سرمایه بدست بیاورند.

وی اظهارداشت: تعاونی ها مردم، منابع و سرمایه را ترکیب می کنند تا بتوانند آنها را به واحدهای بزرگتر، پایدارتر و به لحاظ اقتصادی رقابتی تر تبدیل کنند.

اقلامی گفت: تعاونی ها ابزار توسعه ای هستند و لذا باید توانمند سازی اجتماعی و اهداف اقتصادی را توامان دنبال کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: شرکت تعاونی فاران شیمی شهرستان تویسرکان، شرکت تعاونی میکرونیزه غرب شهرستان کبودرآهنگ و شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان همدان به عنوان تعاونی های برتر ملی و همچنین در بخش تعاونی های بخش تداوم برتری، شرکت تعاونی توزیع کارکنان سیمان هگمتان رزن و شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان ملایر رتبه برتر راازآن خود کردند.

وی گفت: شرکت تعاونی گل انار شهرستان بهار و شرکت تعاونی‌های دهیاری بخش مرکزی شهرستان فامنین دربخش تعاونی‌های بخش ویژه معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز