خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

رؤسای کمیسیون های جدید شورای شهر همدان انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۱۹

با حضور اعضای شورا، انتخاب و رای گیری، رؤسای جدید کمیسیون‌های شورای شهر همدان انتخاب شدند

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از انتخاب و رای گیری رؤسای جدید کمیسیون‌ها در جلسه صحن شورا خبر داد و گفت: در این جلسه تصمیم گیری به عمل آمد و به لحاظ حضور بیشتر اعضای شورا در کمیسیون‌ها، کمیسیون فنی عمرانی و معماری و شهرسازی با هم ادغام شده و به نام عمرانی و شهرسازی جزو کمیسیون‌های شش گانه شورا قرار گرفت.

کامران گردان گفت: در رای گیری سعی و هدف مجموعه اعضای شورا بر این شد، افرادی که تجربه و تخصص لازم را در هر یک از کمیسیون‌ها دارند به عنوان عضو و از بین آن‌ها رئیس کمیسیون انتخاب شود.

گردان به نتیجه انتخاب رؤسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر همدان اشاره کرد و افزود: در این رای گیری محمد تبریزی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری، حسین قراباغی؛ کمیسیون برنامه، بودجه، حقوقی و امور اداری، علی رضایی؛ کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، علی رحیمی فر؛ کمیسیون فنی عمرانی و شهرسازی و کامران گردان؛ رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست انتخاب شدند.

وی یادآور شد: همچنین برای تعیین رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌ها و کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر همدان مقرر شد در اولین جلسه بعدی شورا تصمیم گیری به عمل آید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با اعلام اینکه امسال افراد بیشتری برای عضویت کمیسیون‌ها، ثبت نام کردند و تعداد اعضای هر کمیسیون بین ۷ تا ۹ نفر شدند، اضافه کرد: به دلیل حضور بیشتر اعضای شورا در کمیسیون‌ها می‌توان در تصمیم گیری‌ها بهتر عمل کرد، ضمن اینکه اگر مصوبه‌ای به صحن شورا ارجاع داده شود با عنایت به اینکه حداقل ۷ نفر از اعضای کمیسیون حضور داشته‌اند مصوبه راحت‌تر و در زمان کمتری اخذ می‌شود که این موضوع در تسریع امور شهر و ارسال مصوبات به شهرداری سرعت بیشتری خواهد یافت.

اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر همدان به شرح ذیل است:

کمیسیون برنامه، بودجه، حقوقی و امور اداری: حسین قراباغی، محمد رضا الیاسی، محمد تبریزی، علی اکبر نظری، علی رضایی، علی رحیمی فر و خانم نرگس نوراله‌زاده.

کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری: محمد تبریزی، حمید رضا طبی مسرور، حجت الاسلام سید مجید موسوی، علی رضایی، سید احمد حسنی حلم، کامران گردان و محمد علی پرزاد.

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی: رضا میرزایی، سید احمد حسنی حلم، محمد علی پرزاد، علی رضایی، رضا غلامی خجسته، حسین قراباغی، نرگس نوراله‌زاده، علی اکبر نظری، علی رحیمی.

کمیسیون فنی عمرانی و شهرسازی: علی رحیمی، محمد رضا الیاسی، کامران گردان، محمد تبریزی حمید رضا طبی مسرور، نرگس نوراله‌زاده، حجت الاسلام سید مجید موسوی، ابراهیم مولوی و محمد علی پرزاد.

کمیسیون خدمات شهری و امور حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و بهداشت: کامران گردان، رضا میرزایی، محمد تبریزی، محمد رضا الیاسی، سید احمد حسنی حلم، حمید رضا طبی مسرور، ابراهیم مولوی، رضا غلامی خجسته و علی رحیمی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز