خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ۵۳ تعاونى و کارآفرین بر‌تر استان همدان

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۳۶

۵۳ تعاونی و کارآفرین بر‌تر استان همدان در نهمین جشنواره تعاونی‌ها و کار آفرینان بر‌تر معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: هفته تعاون فرصتی برای معرفی توانمندی‌های بخش تعاون است چرا که متاسفانه بسیاری از ما توانمندی‌های خود را نمی‌شناسیم. همچنین فرصتی برای ارج نهادن به زحمات و تلاش تلاشگران این عرصه است.

به گزارش ایلنا از همدان، مسعود اقلامی گفت: برگزاری این جشنواره باعثایجاد انگیزه برای روابط سالم بین تعاونی‌ها و فرصتی به منظور معرفی الگوهای موفق در تعاون است.

وی گفت: تعاونی‌های خوبی در استان فعالیت دارند که با ایجاد هماهنگی و تشکیل اتحادیه می‌توانند به پیشرفت خوبی دست یابند.

وی افزود: امروز در ۱۹ گرایش مختلف استان توانسته ۳۸ تعاونی بر‌تر را در سطح کشوری معرفی کند و این در حالی بود که ۴۴۳ تعاونی برای شرکت در جشنواره اعلام حضور کردند که رشد ۱۱۷ درصدی را نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی بیان کرد: از ۸۱ تعاونی بر‌تر ۵۳ تعاونی و کارآفرین بر‌تر در نهمین جشنواره تعاونی‌ها و کارآفرینان بر‌تر تقدیر می‌شوند که در بین تقدیرشوندگان تعدادی نیز در مرحله کشوری رتبه‌های خوبی کسب کردند.

اقلامی گفت: این افتخار بزرگی برای استان همدان در سطح کشور به شمار می‌رود که ۱۰ درصد تعاونی‌های کشور در استان همدان بوده این استان توانسته در این بخش موفق عمل کند.

اقلامی عنوان کرد: همزمان با تعاونی‌ها، کارآفرینان بر‌تر استان شامل شرکت فاران شیمی و ماشین زراعت همدان به عنوان کارآفرینان بر‌تر معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی اظهار کرد: چهار کارآفرین بر‌تر از همدان، دو کارآفرین از ملایر، دو کار آفرین از نهاوند و تویسرکان و از سایر شهرستان‌ها نیز یک کارآفرین بر‌تر معرفی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز