خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم سالگرد حماسه لشکر انصار الحسین(ع) در همدان

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۷۴

همزمان با سالگرد حماسه ۲۰ شهریور لشکر انصارالحسین(ع) در پد غربی جزیرهٔ جنوبی مجنون، مراسمی در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: همزمان با سالگرد حماسهٔ ۲۰ شهریور لشکر انصارالحسین(ع) در پد غربی جزیرهٔ جنوبی مجنون مراسمی در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار گفت: هدف از برگزاری این مراسم بزرگداشت حماسهٔ دلاور مردان رزمنده استان در عملیات موسوم به انصار و گرامی داشت نام و یاد شهدای والامقام این حماسه به ویژه شهدای گردان تخریب لشکر ۳۲ انصار الحسین(ع) خواهد بود.

وی در ادامه اظهارداشت: این برنامهٔ فرهنگی به همت هیات همرزمان شهدای تخریب چی گردان تخریب لشکر انصارالحسین(ع) استان و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در روز پنج شنبه مورخ ۲۰/۶ / ۹۳ هم زمان با اقامهٔ نماز مغرب و عشاء در سالن همایش‌های شهید دوروزی باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

الهی تبار هم چنین تصریح کرد: بیان خاطرات این حماسهٔ بزرگ توسط رزمندگان استان، پخش نماهنگ‌هایی مرتبط با حماسه‌سازان، شهدا و خانواده‌های معظم شهدای عملیات انصار و سخنرانی از برنامه‌های پیش بینی شده در این مراسم است.

وی بیان داشت: رزمندگان لشکر ۳۲انصارالحسین(ع) در قالب گردان‌های ۱۵۴حضرت علی اکبر(ع)، ۱۵۶ حضرت حربن ریاحی، تخریب، غواصی و اطلاعات و عملیات در عملیات انصار موجب انهدام تیپ ۴۸ پیاده دشمن بعثی صهیونیستی عراق و همچنین ناکام گذاشتن طرح اتصال پد غربی جزیرهٔ جنوبی خیبر به پد الهویدی توسط ارتش عراق را در منطقه شدند.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان اضافه کرد: در صورت اجرای این طرح دشمن(اتصال پد الهویدی به پد غربی)، جزایر شمالی و جنوبی در محاصره دشمن قرار گرفته و سقوط مواضع نیروهای خودی را به دنبال داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز