خبرگزاری کار ایران

تحت پوشش کمیته امداد در همدان؛

سومین جشنواره قرآنی و ورزشی دانش آموزان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۰۴

سومین جشنواره قرآنی و ورزشی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با عنوان یادواره حبیب امام و رهبری در همدان افتتاح شد.

مدیر فرهنگی اردوگاه فجر همدان این جشنواره در دو رشته قرآنی حفظ و قرائت قرآن و همچنین مسابقات ورزشی تنیس روی میز برگزار می‌شود و در پایان به نفرات اول تا سوم هر گروه جوایزی داده می‌شود، گفت: ۱۶۶ نفر از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در اردوگاه فجر گردهم آمده‌اند تا ضمن برگزاری مسابقات قرآنی تجدید قوایی نیز برای سال تحصیلی جدید داشته باشند.

به گزارش ایلنا، ناصر لشینی با بیان اینکه سومین جشنواره قرآنی و ورزشی یادواره حبیب به مدت پنج روز برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این جشنواره دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد در پایه‌های تحصیلی ششم ابتدایی تا دوم متوسطه حضور دارند.

لشینی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از استان‌های خوزستان، ایلام، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، لرستان و کرمانشاه در همدان گردهم آمده‌اند و هر کدام از این افراد در استان خود به عنوان نفر بر‌تر انتخاب و به مرحله بالا‌تر راه یافته‌اند.

مدیر فرهنگی اردوگاه فجر همدان ادامه داد: این مرحله از مسابقات نیز مقدمه‌ای برای مرحله بالا‌تر بوده که‌‌ همان مرحله کشوری است.

وی درباره عدم حضور دانش آموزان همدانی در این دوره از مسابقات گفت: دانش آموزان دختر همدانی هم اکنون در استان کرمانشاه و دانش آموزان پسر در استان البرز مسابقه دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز