خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دشمن‌شناسی و استکبارستیزی از ضروریات امروز جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۰۲

دشمن‌شناسی و استکبارستیزی از ضروریات امروز جامعه است و باید دشمن اصلی و فرعی خود را شناخته و با بالا بردن سطح آگاهی جوامع جهان اسلام، آنها را متوجه خطرات دشمن اصلی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه در این هفته اظهار کرد: رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریورماه امسال با یگان‌های نمونه ارتش، سپاه و بسیج، دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه پزشکی جنگ و نواختن زنگ مقاومت در مدارس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس به شمار می‌‎رود.

به گزارش ایلنا از همدان، وی افزود: نیروهای مسلح به عنوان بازوان ولایت در راستای فرمایشات ایشان حرکت کرده و با توجه به این امر روز دوم از هفته دفاع مقدس با عنوان «سربازان، جوانان و علم و فناوری» نام‌گذاری شده است.

ابوحمزه با بیان اینکه جوانان نقش کلیدی در آینده کشور دارند، گفت: نگاه سپاه به سربازان و جوانان نگاه مقام معظم رهبری است که فرمودند این نسل نه تنها عقب نیستند بلکه در برخی جهات از نسل‌های قبل نیز جلو‌تر هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: روز سوم نیز با عنوان «دفاع همه‌جانبه، بصیرت و مدیریت جهادی» نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: مدیریت جهادی به معنای علم، ابتکار، خلاقیت و نوآوری است که از نکات کلیدی هشت سال دفاع مقدس بود و باید در دستور کار مدیران امروز قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان، رویکرد سپاه و بسیج در این عرصه را فرهنگسازی امر تذکر لسانی دانست و افزود: ۸۰ تا ۸۵ درصد کار ما تمرکز بر تذکر لسانی است و ۱۰ تا ۱۵ درصد آن مقابله با افرادی است که نسبت به این فریضه مقاومت نشان می‌دهند.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۲ هزار و ۱۰۰ عدد تجهیزات ماهواره در سطح استان ابراز کرد: این تعداد ماهواره بعد از اجرای طرح تبیینی «دجال‌واره» و بیان آسیب‌های ناشی از استفاده این وسیله، به صورت داوطلبانه توسط خود مردم تحویل داده شد.

ابوحمزه از دستگیری یکی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد دارویی مخدر در سطح شهرستان همدان خبر داد و گفت: این فرد اقدام به توزیع متادون و ترامادون در بین مردم می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز