خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان از بانک مهر اقتصاد تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۶۵

استاندار همدان ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط بانک مهر اقتصاد استان همدان، این بانک رابه عنوان بانکی با بالاترین منابع مالی در استان برشمرد و ورود این بانک را در وادی اجرای اقتصاد مقاومتی و اشتغال زائی استان مثبت ارزیابی کرد.

استاندار همدان در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل شعب بانک مهراقتصاد استان همدان برگزار شد با اشاره به پتانسیل بالای استان در زمینه صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی و صنایع تبدیلی، ضمن دعوت از کلیه بانک‌ها و نهادهای اقتصاد محور به خصوص بانک‌های خصوصی به سرمایه گذاری داخلی در استان، فضای اقتصادی استان را امن و آرام توصیف کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد ناصر نیکبخت گفت: هدف اصلی ما جذب سرمایه و سرمایه گذار برای به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد استان است.

وی در ادامه با مسئول دانستن همه مدیران در مقابل آسیب‌های اجتماعی، شناسائی و ارائه راهکارهای عملی برای حذف این آسیب‌ها را وظیفه همه مدیران دانست و اضافه کرد: در راه خدمت به مردم تمامی مدیران و مسئولین موظف هستند از حزب گرایی و حاشیه سازی بپرهیزند.

نیکبخت اظهارداشت: خدمت به مردم، خط مشی مشخص و همچنین دوری از حاشیه سازی را طلب می‌کند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط بانک مهر اقتصاد استان همدان، از این بانک به عنوان بانکی با بالا‌ترین منابع مالی در استان یاد کرد و ورود این بانک را در وادی اجرای اقتصاد مقاومتی و اشتغال زائی استان مثبت ارزیابی کرد و خواستار گسترش بیش از پیش فعالیت‌ها در این زمینه شد.

استاندار همدان با اشاره به روند امیدوارکننده جذب سرمایه در شش ماهه آغازین سال جاری، از پائین آمدن نرخ بیکاری سال آینده استان خبر داد و گفت: فعلا مطالبه و نیاز اصلی مردم، اشتغال جوانان و مسئله رونق اقتصاد خانوار هاست.

مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان همدان جعفری جوزانی در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این بانک در حوزه اقتصاد مقاومتی، رسالت بانک مهراقتصاد را خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه دانست و اضافه کرد: بانک مهراقتصاد مبلغ دوهزار میلیارد ریال در سال گذشته و چهار هزار میلیارد ریال در سال جاری جهت اجرای اقتصاد مقاومتی و اشتغال زائی تخصیص داده است که سهم استان همدان از این مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال است.

جوزانی در ادامه روحیه مشتری مداری، امانت داری، بسیجی بودن و تعهد به مردم را از شاخصه‌های بارز کارکنان بانک مهراقتصاد دانست و گفت: اعطای امتیازات ویژه به فعالان اقتصادی در دستور کار بانک مهراقتصاد استان قرار گرفته است و برای حمایت از بخش اقتصادی استان، آماده هرگونه تعامل و همکاری نیز هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز