خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر:

پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان به صنایع کوچک

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۹۷

موسسه مالی و اعتباری کوثر وام پنج میلیون تومانی قرض الحسنه بدون کارمزد به مشتریان پرداخت می کند.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر، عیسی رضایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: موسسه مالی و اعتباری کوثر از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و از تیرماه سال ۹۰ نخستین شعبه این موسسه فعال شده است و سرمایه موسسه را ۱۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۵۰ شعبه در سطح کشور داریم، افزود: دو هزار و ۵۰۰ نفر در چهار رشته حسابداری، بانکداری، مدیریت بازرگانی و آی تی در موسسه مالی و اعتباری کوثر در حال فعالیت هستند، گفت: برنامه بعدی موسسه، افزایش سرمایه و درخواست تبدیل شدن موسسه به بانک است.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: تاکنون موسسه کوثر هفت بانک رسمی کشور را پشت سر گذاشته و در کمتر از دو سال و نیم مجوز شتاب، ساتنا و پایا را اخذ کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سپرده‌های قرض الحسنه باید طوری باشد که از قشر ضعیف جامعه حمایت کند گفت: از ابتدای مهرماه امسال هر دختری متولد شود و نام وی را کوثر بگذارند با ارائه کارت ملی و شناسنامه برای وی دفترچه حساب دو میلیون ریالی در موسسه کوثر افتتاح می‌شود.

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر کشور در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه نیاز است موسسات مالی و اعتباری و بانک‌های کشور از تولید کنندگان در راستای توسعه اقتصادی حمایت کنند، بیان داشت: این موسسه با صندوق حمایت و ضمانت از صنایع کوچک کشور قرار داد بسته و تا سقف یک میلیارد تومان به صنایع کوچک تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی یکی از ویژگی‌های این موسسه را پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد اعلام کرد و گفت: در موسسه مالی و اعتباری کوثر وام پنج میلیون تومانی قرض الحسنه بدون کارمزد به مشتریان پرداخت می‌شود.

رضایی از باز گشایی شماره حساب ۱۱۰-۱۱۰ خبر داد و گفت: این شماره حساب در راستای کمک به بازسازی عتبات و عالیات بوده و افراد می‌توانند در راستای کمک به بازسازی عتبات و عالیات هدایای نقدی خود را به این شماره حساب واریز کنند.

رضایی درباره پرداخت تسهیلات و وام ازدواج نیز گفت: سالانه ۱۰ میلیارد تومان وام ازدواج به اقشار هدف جامعه پرداخت می‌شود که امیدواریم امسال هم بتوانیم این مبلغ را پرداخت کنیم.

رضایی جمع‌آوری پول از کثیر برای استفاده قلیل را یکی از تعاریف بانک دانست و گفت: یعنی باید پول را از سطح جامعه جمع آوری کرد سپس با تعریف پروژه بزرگ ملی این سرمایه‌ها را در آنجا هزینه کرد.

رضایی با بیان اینکه استان همدان ظرفیت خوبی برای گسترش شعب و فعالیت‌های موسسه اعتباری کوثر دارد، ابراز داشت: در استان همدان ۴ شعبه که مجوز دریافت کرده‌اند درحال راه‌اندازی هستند و شهرستان‌های ملایر و نهاوند هم در دستور کار قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز