خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم همدان و فامنین:

رسانه‌ها حرمت خون شهداء را نگه‌دارند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۰۷

فریاد شهیدان و میلیون‌ها رزمنده ایران اسلامی این بوده است که دولت‌مردان ما با قدرت و اقتدار در برابر زیاده‌ طلبی آمریکا بایستند.

نماینده مردم همدان و فامنین گفت: هفته دفاع مقدس علاوه بر تجدید خاطرات هشت سال دفاع، یادآور حمایت‌های همه جانبه آمریکا از صدام و شهادت بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جوانان ایران است که مظلومانه برای دفاع از اسلام و انقلاب در خون خود غلتیدند.

به گزارش ایلنا از همدان، ابراهیم کارخانه‌ای تصریح کرد: بر این اساس و بر پایه افق‌های بلند و افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران به رسانه‌هایی که موضوع ملاقات رئیس جمهوران ایران و آمریکا را مطرح می‌کنند، هشدار ‌می‌دهیم که حرمت خون صدها هزار شهید سرافراز ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی را پاس بدارند.

وی با تأکید بر دشمنی دیرینه دولت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: آمریکا در طول ۳۵ سال گذشته، کانون هدایت همه توطئه‌ها و شرارت‌ها برضد نظام جمهوری اسلامی بوده و در طول این سال‌ها از هیچ تلاشی برای براندازی نظام اسلامی دریغ نکرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت افزود: از طرف دیگر دولت آمریکا ثابت کرده که به دنبال مذاکرات یک‌ساله، تماس تلفنی آقای روحانی با اوباما و ملاقات‌های مکرر وزای امورخارجه دو کشور، نه تنها دشمنی آن‌ها کاهش نیافته بلکه شدیدتر نیز شده است.

وی با اشاره به آلوده بودن دست آمریکا به خون سروقامتان ایران و صدها هزار مجاهد در سراسر جهان اعلام کرد: امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ دانسته و مقام معظم رهبری نیز آن را منفورترین نظام در عرصه معادلات جهانی قلمداد کرده‌اند.

کارخانه‌ای در پایان تصریح کرد: با توجه به این موارد بر پایه چه منطقی می‌توان موضوع ملاقات دوباره دو رئیس جمهور ایران و آمریکا را مطرح کرد چرا که هیچ کشوری از رابطه با آمریکا خیر ندیده و سرسپرده‌ترین کشورها زودتر قربانی نقشه‌های آمریکا شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز