خبرگزاری کار ایران

نمایش " خنک مثل صبح " در ملایر به روی صحنه رفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۲۶

همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایش " خنک مثل صبح " در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر به روی صحنه رفت.

مدیر گروه هنری باران گفت: این نمایش به سفارش انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به مدت ۱۰ روز اجرا می شود.

به گزارش ایلنا ازهمدان، محمد قاسمی اظهار کرد: نمایش خنک مثل صبح چکیده‌ای از تمام کارها و آثار خوب گروه هنری باران در سال های اخیر است و به موضوع جنگ در سطح بین الملل و مشکلات جنگ در منطقه می پردازد.

وی ادامه داد: این نمایش با موسیقی زنده و آواها و نواهای ایرانی در قالب اثری پست مدرن همراه است و تلفیقی از فرم و اجرا بوده که اجرای موسیقی زنده فضای بسیار خوبی را به نمایش می دهد.

نویسنده و کارگردان نمایش خنک مثل صبح افزود: جنگ، موضوع اصلی این نمایش است و با توجه به ناآرامی و جنگ داخلی در کشورهای منطقه، برای نمایش حد و مرزی نگذاشته ایم و موضوع جنگ را در تمام دنیا در نظر گرفته ایم.

قاسمی موسیقی زنده و فضای موسیقیایی متنوع این نمایش را یکی از تفاوت های بارز آن با سایر کارها برشمرد و بیان کرد: نمایش خنک مثل صبح، محتوای به روزی دارد و عجین شدن این نمایش با شرایط خاورمیانه، آن را به کاری پخته و قوی تبدیل کرده است.

وی گفت: پری بارانی، محمد قاسمی، نیلوفر رضایی و رضا باغبانی در این نمایش ایفای نقش می کنند و امید صوفیه و احسان سامی نورپرداز، بهنام عبدلی، محمد بهراد، بهرام جیریایی و میلاد باج مانلو گروه موسیقی و رسول رنجبر دستیار و مشاور کارگردانی این کار را بر عهده دارند.

وی که خود بازیگری و طراح صحنه و لباس این نمایش را نیز بر عهده دارد، گفت: این نمایش که در هفدهمین جشنواره ملی مقاومت که اواخر خردادماه امسال در خرمشهر برگزار شد، به عنوان کار برتر انتخاب شد و هشت جایزه برتر این جشنواره را از آن خود کرد.

قاسمی ادامه داد: نمایش خنک مثل صبح از اول مهرماه از ساعت ۱۶.۳۰ در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر آغاز شده و تا دهم مهرماه برای دیدن علاقه مندان نمایش تئاتر ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز