خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای استان همدان:

چهارمین مرحله آزمون‌های هماهنگ سنجش مهارت در سال جاری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۳۵

چهارمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال ۱۳۹۳ در دو بخش دولتی و خصوصی جمعه، مورخ ۴/۷ / ۹۳و متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله پنجشنبه، مورخ ۳/۷ / ۹۳ برگزار می شود.

مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای استان همدان با اعلام این خبر گفت: چهارمین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و…، روز پنجشنبه مورخ ۳/۷ / ۱۳۹۳ و چهارمین آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای روزجمعه مورخ ۴/۷ / ۱۳۹۳ برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا مهرابی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و ثبت نام از متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) از تاریخ ۸ تا ۱۳/۶ / ۹۳ صورت گرفته است.

وی افزود: متقاضیان آزمون چهارمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در سال ۱۳۹۳ در دو بخش دولتی و خصوصی جمعه، و متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله از تاریخ ۳۱/۶ / ۹۳ تا ۲/۷ / ۹۳ با مراجعه به سامانه http: / / advari. irantvto. ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

مهندس مهرابی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز