خبرگزاری کار ایران

مجموعه نمایشگاهی عید ولایت در امامزادگان استان همدان به نمایش در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۲۴

برپایی مجموعه نمایشگاهی عید ولایت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان به مناسبت ایام دهه ولایت برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی مجموعه نمایشگاهی عید ولایت در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان به مناسبت ایام دهه ولایت خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ حمیدرضا نوروزی اظهار داشت: مجموعه نمایشگاهی «عید ولایت» به مناسبت ۱۸ ذیالحجه(۲۱ مهر) روز عید سعید غدیر خم در بقاع متبرکه و امامزادگان استان همدان برگزار می‌شود.

حمیدرضا نوروزی با بیان اینکه هرساله به مناسبت ۱۸ ذیالحجه که به عنوان روز جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی نامگذاری شده است برنامه های متنوعی از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار می شود، اظهارداشت: در جریان این عید بزرگ مذهبی مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف اقدام به تولید، چاپ و انتشار مجموعه نمایشگاهی عید ولایت نموده است.

وی با بیان اینکه مجموعه نمایشگاهی «عید ولایت» در قالب ۲۰ تابلو ارائه شده است افزود: این مجموعه نمایشگاهی از بخش های متنوعی برخوردار می باشد که از بخش های این مجموعه می توان به فرازهایی از خطبه غدیر پیامبر اسلام(ص) و نیز شرح آن به همراه بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) و… اشاره نمود.

نوروزی اظهار داشت: این مجموعه نمایشگاهی جهت نصب در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان به ادارات و نمایندگی های اوقاف استان همدان ارسال می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز