خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم کشور:

آزمون سراسری حفظ موضوعی قرآن جمعه ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۳۹

این آزمون، به صورت کتبی و تستی خواهد بود و راس ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۸ مهرماه به صورت سراسری در مراکز منتخب هر شهرستان در تمامی استان‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم کشور گفت: آزمون سراسری طرح حفظ موضوعی قرآن ویژه داوطلبان بازمانده از دوره قبل به همراه میاندوره‌ای حفظ موضوعی نوجوانان جمعه ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی افزود: به دلیل آنکه کتاب حفظ موضوعی با ۳۰۰ موضوع از مردادماه سال گذشته در کشور توزیع شد، برخی از شرکت کنندگان در این طرح نتوانستند کل کتاب را تا آخر سال تمام کنند و از شرکت در آزمون طرح حفظ اسفندماه سال ۹۲ بازماندند.

به گفته او، لذا تمهیدی اندیشیده شد که در مهرماه امسال یک آزمون میان دوره‌ای برگزار شود تا کسانی که پارسال موفق به اتمام کتاب حفظ ۳۰۰ موضوع قرآنی نشده و یا در آزمون اسفندماه نمره قبولی را کسب نکرده اند، یک بار دیگر فرصت شرکت در این آزمون را داشته باشند.

موسوی اظهار کرد: آموزش کتاب جدید حفظ موضوعی نوجوانان با عنوان «مسافران آسمان» که شامل ۱۲۰ موضوع اخلاقی و رفتاری است نیز از تیرماه امسال آغاز شده است و آزمون میاندوره‌ای ۵۰ موضوع نخست آن در روز ۱۸ مهرماه همراه با تکرار آزمون حفظ ۳۰۰ موضوع برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: این آزمون، به صورت کتبی و تستی خواهد بود و راس ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۸ مهرماه به صورت سراسری در مراکز منتخب هر شهرستان در تمامی استان‌ها برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز