خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک همدان:

پیشرفت ۳۸ درصدی تقاطع غیرهمسطح بعثت

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۳۴

عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح بعثت با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح بعثت با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است

به گزارش ایلنا از همدان؛ مهدی مجیدی با بیان اینکه احداثتقاطع غیرهمسطح بعثت از ابتدای سال جاری کلنگزنی و آغاز شد، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح با معارضین تأسیسات زیرزمینی شرکتهای خدماترسان در این پروژه مواجه شدهایم که آهنگ کار را کُند کرد.

وی افزود: ظرف دو هفته گذشته خط لوله ۶۰۰ میلیمتری آب جابجا شد و پیمانکار مجالی برای انجام کار عمرانی یافت و در این مدت حجم خاکبرداری و بتنریزی با افزایش قابل توجهی روبرو شد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان ادامه داد: یکی از مشکلات در این پروژه عبور تأسیسات لوله اصلی شبکه گاز بود که با همکاری شرکت گاز و جابجایی این خط لوله یکی از مشکلات نیز رفع و به روند عملیات اجرایی پروژه سرعت داد.

مجیدی اضافه کرد: تأسیسات زیرزمینی در این منطقه به صورت سنتی اجرا شده و نقشه مسیر عبور تأسیسات موجود نیست.

مجیدی با بیان اینکه پروژه پل بعثت ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: در حال حاضر شش ماه از زمان کاری پروژه گذشته و اگر معارضین تأسیسات زیرزمینی نبود باید این طرح ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح بعثت به صورت زیرگذر انجام میشود تا مزاحمت بعدی ایجاد نشود و به لحاظ زیبایی شهر برنامهریزی شده است و پروژه به صورت کامپوزیت بتن آرمه با دیوارهها با قطعات پیشساخته انجام میشود.

سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری همدان در بخش دیگری از سخنان خود به احداثپارک ۴۸ هکتاری در بوستان ارم اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به گردشگری بودن محور بلوار ارم ایجاد پارک ۴۸ هکتاری ارم در این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تاکنون ۲۵ درصد از بوستان ارم اجرایی شده است.

مجیدی با تأکید بر اینکه موضوع تملک اراضی به صورت رویکرد توافقی با مالکین دنبال میشود، ابراز امیدواری کرد در سال جاری مراحل تملک به سرانجام برسد.

سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری همدان از تمرکززدایی در بحثتوزیع فضای سبز در سطح شهر گفت و ابراز داشت: در میدان فرودگاه نیز یک پارک بزرگ احداثمیشود که در توسعه فضای سبز بسیار مؤثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز