خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان:

اولین جلسه ستاد بیست و دومین هفته کتاب استان همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۱۷

هفت کمیته به شرح کمیته‌های تدارکات و پشتیبانی، کتابخانه مرکزی، تبلیغات و اطلاع رسانی، ارزیابی، امور داخلی، امور هماهنگی و برگزاری همایش مسئولیت اجرای برنامه‌های این هفته را به عهده خواهند داشت.

رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین هفته کتاب استان همدان در اولین جلسه این ستاد که با حضور دبیران کمیته‌های مربوطه هفته کتاب برگزار شد گفت: امسال با برگزاری منظم جلسات و بهره گیری از خرد جمعی اعضا برای برگزاری با شکوه بیست و دومین هفته کتاب برنامه ریزی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، ارشاد استعدادی، خواستار برگزاری منظم جلسات ستاد هفته کتاب و تبلیغات گسترده و بهره‌گیری از ظرفیت‌ رسانه‌ها شد و اظهار کرد: باید با تقویت بخش‌های دخیل در حوزه کتاب و برگزاری جلسات مشابه در سطح شهرستان‌ها خلاقیت و برنامه‌های خوبی را در طول هفته کتاب در سراسر استان شاهد باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اصل اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: باید ‌‌نهایت تدابیر و استفاده از تجربیات گذشته صورت پذیرد تا با کمترین بوجه لازم و با فعال کردن ظرفیت داخلی هفته‌ کتابی با نشاط و قوی برگزار نماییم.

رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین هفته کتاب استان همدان ضمن معرفی حسن عرفانی مقدم معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به عنوان دبیر اجرایی ستاد هفته کتاب اظهار داشت: هفت کمیته به شرح کمیته‌های تدارکات و پشتیبانی، کتابخانه مرکزی، تبلیغات و اطلاع رسانی، ارزیابی، امور داخلی، امور هماهنگی و برگزاری همایش مسئولیت اجرای برنامه‌های این هفته را به عهده خواهند داشت.

در ادامه جلسه حسن عرفانی مقدم دبیر ستاد هفته کتاب به تشریح وظایف کمیته‌های مربوطه پرداخت و اظهار امیدواری کرد: با توجه به پشتوانه درخشان دبیران کمیته‌ها در برگزاری هفته‌های کتاب سال‌های گذشته و دقت و دلسوزی آن‌ها هفته کتاب سال ۹۳ به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی بیان کرد: جلسات هماهنگی و برنامه ریزی ستاد به صورت منظم و مستمر ادامه خواهد داشت و ارزیابی پیشرفت برنامه‌ها و اقدامات اصلاحی لازم با نظر دبیران کمیت‌و‌ها بررسی و جهت ارتقا برنامه‌ها به کار بسته خواهد شد.

لازم به ذکر است بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ لغایت ۳۰ آبان ماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز