خبرگزاری کار ایران

احسان فراهانی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۷۶

احسان فراهانی به عنوان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید رجایی شهرستان ملایر معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید رجایی شهرستان ملایر با حضور لطفی، معاون حقوقی مجلس و استان‌های هماهنگی تبلیغات اسلامی کل کشور، آزاد بخت، فرماندار ویژه شهرستان ملایر، مهرابی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، و جمعی از رؤسای مراکز، ادارات و مسئولین ستادی وکار‌شناسان این اداره کل در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان، در این جلسه مدیر کل فنی وحرفه‌ای استان همدان ضمن تشکر و قدرانی از زحمات سید اکبر حسینی، رئیس سابق این مرکز، گفت: اشتغال جوانان و خصوصا جوانان فارغ التحصیل متاسفانه فاقد مهارت کافی جهت بازار کار هستند و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مهم‌ترین نقش را در آموزش مهارتی به جوانان ایفا می‌کنند.

علیرضا مهرابی در ادامه از فرماندار، روحانیون، روسای ادارات و اصحاب رسانه خواستار همکاری و اطلاع رسانی در امر آموزش و هدایت جوانان به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی شدند.

در خاتمه این جلسه نیز احسان فراهانی بعنوان رئیس مرکز شهرستان ملایر معرفی و از خدمات سید اکبر حسینی نیز تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز